اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1394 - 19:29   |   کد مطلب: 12382
مسئول بسیج جامعه زنان استان از اجرای 32 برنامه شاخص درحوزه ها و بیش از 400 برنامه فرهنگی پایگاه های مقاومت استان در هفته عفاف و حجاب خبرداد.
اجرای بیش از 400 برنامه فرهنگی بمناسبت هفته عفاف و حجاب در همدان

به گزارش صبح الوند، فاطمه ستاری نوید با اشاره به بزرگداشت هفته عفاف و بیان داشت شعار این هفته به همراه برنامه های اجرایی این سازمان بطور متمرکز، استانی و ناحیه ای "عفاف و حجاب مظهر غرور و اقتدار ملی" اعلام می گردد.

وی با اعلام عناوین روز های هفته گفت: روز شنبه 20 تیر ماه «عفاف و حجاب، امنیت و تحکیم خانواده» نام گرفته است.

یکشنبه 21 تیر ماه «عفاف و حجاب مظهر عبودیت و بندگی خدا» و روز دوشنبه 22 تیر ماه «عفاف و حجاب بهداشت روان، سلامت اخلاق» نامگذاری شده اند.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه 23 و 24 تیر ماه نیز «عفاف و حجاب میراث دینی و ملی ایرانیان» و «عفاف و حجاب احترام به حقوق شهروندی» نامیده شده اند.

نام روزهای پنجشنبه و جمعه 25 و 26 تیر ماه «عفاف و حجاب برازنده همه » و «عفاف و حجاب امنیت اجتماعی» است.

ستاری با اشاره به برخی برنامه ها از جمله برنامه شب های رمضان با حضور جوانان توسط حوزه های مقاومت در بوستان ها و فرهنگ سراها با موضوعات مرتبط با شعار هفته خبر داد و افزود: طی این برنامه هر حوزه مقاومت با دعوت از مردم محله و حوزه استحفاظی با حضور سخنرانان و بحث و بررسی با محور شعار هفته و اسامی روز انجام شده و اجرای برنامه های جانبی بنا به تشخیص صورت گیرد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همچنین از برپایی نمایشگا های عفاف و حجاب در پایگاه های فرهنگی و مکان های توریستی در این هفته خبر داد و  افزود: محور قرار دادن مباحث عفاف و حجاب در حلقه های صالحین، طول هفته عفاف و حجاب در پایگاه های مقاومت از دیگر برنامه های این سازمان است.

منبع: شبنم ها

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان