اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1394 - 19:41   |   کد مطلب: 12384
رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از توقيف يک دستگاه خودرو حامل تلفن همراه قاچاق به ارزش 6 ميليارد ريال خبر داد.
توقیف محموله 6 ميليارد گوشی قاچاق در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "رضا زارعي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي در پي كسب خبري مبني بر اينكه قاچاقچيان كالا قصد دارند مقادير زيادي گوشي تلفن همراه را توسط يك دستگاه سواري پژو 405 از شهرهاي مرزي غرب كشور و با عبور از مسير هاي استان همدان به سمت مركز كشور و تهران قاچاق نمايند، رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات خاص اطلاعاتي و اعزام به شهرستان نهاوند و كنترل محورهاي مواصلاتي آن شهرستان در بخش فيروزان در نهايت خودرو موصوف را در حالي كه با يك دستگاه خودرو پژو 405 ديگر اسكورت مي شد را مشاهده و پس از يک عمليات تعقيب و گريز آن را متوقف کردند اما راننده خودرو با جاي گذاشتن خودرو و كالاهاي قاچاق توسط خودرو اسكورت از محل متواري شد.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: پس از انتقال خودرو به پليس آگاهي شهرستان نهاوند، در بازرسي به عمل آمده از خودرو تعداد 630 دستگاه گوشي تلفن همراه با ارزش تقريبي شش ميليارد ريال كشف شد و اقدامات پليس جهت دستگيري متهمان همچنان ادامه دارد.

توصیه های پلیسی:

  1. قاچاق برای کشور خطر امنیتی و اقتصادی در پی دارد،بنابراین تمامی انسان های خوب،با انصاف و مومن باید با این پدیده زشت که منطبق برخواست دشمن است مقابله کنند.
  2. سارق به حقوق یک یا چند نفر و قاچاقچی به حقوق تمام افراد جامعه تجاوز می کند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان