اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1394 - 20:05   |   کد مطلب: 12390
فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از دستگيري سارق موتور سيکلت و اعتراف به 5 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سارق موتور سيکلت در دام پلیس بهار گرفتار شد

به گزارش صبح الوند، فرمانده انتظامي شهرستان بهار سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر گفت: در پي چندين فقره شکايات مردمي مبني بر به سرقت رفتن موتور سيکلت هاي  آنها در سطح شهر سريعاً شناسايي و دستگيري عامل سرقت در دستور کار پليس آگاهي شهرستان بهار قرار گرفت.

وي با بيان اين مطلب افزود: کارکنان پليس آگاهي شهرستان بهار شب گذشته، سارقي را  حين سرقت يک دستگاه موتور سيکلت در سطح شهر دستگير کردند که در بازجويي علمي به تعداد 5 فقره سرقت موتور سيکلت در شهرستان بهار اعتراف نمود.

اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به علل تامه به سرقت رفتن موتور سيکلت در شهرستان بهار بيان کرد: سارق فرد معتاد به مواد مخدر مي باشد که براي تامين هزينه مصرف مواد مخدر خود، در فرصتي کوتاه اقدام به سرقت موتور سيکلت مي کرد.

وي خاطر نشان کرد: موتورسيکلت هاي سرقتي از قفل و زنجير مناسب برخوردار نبوده و يا در مکانهاي خلوت و تاريک نگهداري و پارک مي شده است و حتي در يک فقره از سرقت به علت سهل انگاري مال باخته سوئچ موتور سيکلت بر روي آن قرار داشته که در مصاحبه با مالباختگان نيز همگي به سهل انگاري خود در نگهداري موتور سيکلت خود اذعان نمودند.

سرهنگ باقري در خاتمه با توصيه انتظامي به موتور سيکلت سواران گفت: رعايت نکات ايمني از قبيل نگهداري و پارک نمودن موتور سيکلت در مکان مطمئن با استفاده از قفل و زنجير جانبي در پيشگيري از به سرقت رفتن اين وسيله نقليه بسيار موثر خواهد بود و استفاده از کلاه ايمني در حين رانندگي با اين وسيله نقليه پر خطر نيز سلامت ما و کمترين آسيب را در تصادفات احتمالي به دنبال خواهد داشت.

توصیه های پلیسی در خصوص سرقت موتور سیکلت:

  1. هنگام پارك موتورسيكلت ضمن قفل و زنجير نمودن آن را در شعاع ديد خود و افراد مطمئن قرار دهيد
  2. در صورت امكان موتور سيكلت را در پاركينگ پارك نماييد.
  3. موتور سيكلت خود را روشن رها نكنيد .
  4. در صورتي كه قصد  پارك در محلهاي شلوغ داريد حتما آن را به نرده هاي حاشيه خيابان با قفل و زنجير ببنديد .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان