اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. تير 1394 - 10:02   |   کد مطلب: 12411
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن 16 اسلایس در بیمارستان حضرت قائم(عج)، گفت: مجوز نصب این دستگاه از انرژی اتمی اخذ شده است.
اسدآباد بزودی صاحب سی تی اسکن می شود

به گزارش صبح الوند،  بهروز نعمتی در جمع راهپیمایان شهرستان اسدآباد در روز قدس، یکی از مشکلات اساسی جامعه را اشتغال خواند و اظهار کرد: در راستای اشتغال‌زایی در شهرستان کارخانه رب گوجه‌فرنگی با حضور یکی از وزرا بعد از ماه رمضان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: بر اساس برگزاری آزمون‌ها و مصاحبه‌هایی برای استخدام افراد، 150 نفر به صورت مستقیم و 600 نفر غیر مستقیم در مرحله اول جذب این کارخانه خواهند شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساخت کارخانه گندله‌سازی در منطقه چهاردولی، تصریح کرد: این کارخانه نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که در این کارخانه نیز 500 نفر از افراد تحصیل‌کرده و متخصص مشغول به کار می‌شوند.

وی با بیان اینکه دولت خدمات خوبی در بخش بهداشت و درمان ارائه کرده، گفت: برای فاز دوم بیمارستان قائم(عج) مبلغ 8.5 میلیارد تومان تخصیص یافته که این پروژه در حال ساخت است.

نعمتی با بیان اینکه مبلغی بالغ بر 11 میلیارد تومان از محل هدفمندی بهداشت و درمان برای اسدآباد جذب کرده‌ایم، افزود: این مهم یکی از اقداماتی است که اخیراً انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه با کمک‌های آقای بلندی یکی از خیرین شهرستان اسدآباد و وزارت بهداشت توانستیم دستگاه اکو را برای بیمارستان قائم(عج) خریداری کنیم، افزود: البته این خیر 500 میلیون تومان از هزینه خرید این دستگاه را تقبل کرد.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت با اشاره به خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن 16 اسلایس در بیمارستان حضرت قائم(عج)، گفت: مجوز نصب این دستگاه از انرژی اتمی اخذ شده که برای خرید این دستگاه 2.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تونل در گردنه اسدآباد یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور سابق به اسدآباد بود که بر اساس مطالعات شدنی نبود، افزود: برای مجموعه تعریض و اصلاح این گردنه 10 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

نعمتی از بهره‌برداری فاز اول کنار اسدآباد در هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون 70 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار گفت: تا پایان سال این روستاها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در پایان سخنانش در خصوص بهسازی روستا گفت: از 99 روستای شهرستان اسدآباد عملیات بهسازی 21 روستا در حال انجام است.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان