اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. تير 1394 - 13:41   |   کد مطلب: 12446
فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از دستگيري 81 متهم در حوزه هاي مختلف جرائم در نتيجه اجراي طرح هاي مختلف انتظامي در شهرستان اسدآباد خبر داد.
دستگیری 81 متهم در اسدآباد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "داوود علي بخشي" گفت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي به ويژه طرح منطقه اي که با هدف ناامن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاي احساس امنيت در بين شهروندان انجام مي شود، انتظامي شهرستان با بهره گيري از توان و امکانات موجود در نقاط آلوده شهرستان اقدام به اجراي طرح هاي مربوطه کرده که به توفيقات و کشفيات چشمگيري دست يافت.

وي از موفقيت پليس در کشف مواد مخدر و کالاي قاچاق، دستگيري معتادين تابلو و خرده فروش، سارق و قاچاقچي کالا و همچنين توقيف خودروها و موتورسيکلت سواران مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي اين گونه طرح ها خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد تصريح کرد: علاوه برکشف 460 گرم موادمخدر از نوع شيشه و 13 ثوب پارچه خارجي و قاچاق، 81 نفر در حوزه هاي مختلف جرائم از جمله معتاد تابلو، خرده فروش موادمخدر، سارق و قاچاقچي کالا دستگير و همچنين 14دستگاه خودرو و 43 دستگاه موتورسيکلت سوار مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شدند .

گفتني است، علاوه بر پلمب چهار واحد صنفي متخلف در راستاي عدم رعايت مقررات ماه مبارک رمضان، 89 نفر هم در رابطه با عدم رعايت شان و منزلت ماه مبارک رمضان مورد تذکر و توجيه و ارشاد قرار گرفتند.

اين مقام انتظامي در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم در حوزه هاي مختلف با پليس خواستار استمرار آن در ايجاد امنيت پايدار در شهرستان شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان