اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. تير 1394 - 11:30   |   کد مطلب: 12467
در ادامه مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان همدان بعد از پایان مسابقات دور گروهی دو تیم خبرنگاران و شهرداری منطقه یک به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کردند.
صعود خبرنگاران و شهرداری منطقه یک به دور بعدی جام رمضان

به گزارش صبح الوند، رقابت‌های مینی‌فوتبال جام رمضان همدان با مشخص شدن دو تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی پیگیری شد.

مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان همدان به همت باشگاه شهرداری و با حضور 9 تیم سازمان عمران، شهرداری منطقه یک، اتوبوسرانی، پیشکسوتان محلات، آتش‌نشانی، باشگاه شهرداری، شهرداری منطقه 2، خبرنگاران و حراست شهرداری به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار می‌شود.

در ادامه این مسابقات دو بازی به صورت همزمان و از یک گروه برگزار شد تا چهره دو تیم برتر به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود.

در نخستین دیدار تیم شهرداری منطقه یک؛ در حالی که یک بر صفر از حریف خود اتوبوسرانی عقب بود در پایان با نتیجه چهار بر یک پیروز شد تا با هفت امتیاز به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله بعد صعود کند.

در دیگر دیدار تیم خبرنگاران که تقریباً یکی از تیم‌های صعودکننده گروه بودند با ارائه یک بازی ضعیف برابر حراست شهرداری با حساب یک بر صفر مغلوب شدند اما با عملکردی که داشتند با کسب چهار امتیاز روانه مرحله بعد شدند.

در ادامه این رقابت‌ها امشب برای مشخص شدن دو تیم باقی مانده مرحله نیمه‌نهایی دو بازی به صورت همزمان انجام خواهد شد.

تیم منتخب باشگاه شهرداری باید به مصاف سازمان عمران برود و پیشکسوتان محلات نیز برابر تیم شهرداری منطقه 2 به میدان خواهد رفت.

با توجه به پنج تیمی بودن این گروه وضعیت صعود دو تیم برتر بستگی به بازی‌های امشب دارد که این امر بر حساسیت این رقابت‌ها افزوده است.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان