اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. تير 1394 - 13:12   |   کد مطلب: 12476
فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از اجراي چند مرحله طرح پاکسازي پارک ها و تفرجگاه ها در ماه مبارک رمضان در اين شهرستان خبر داد.
اجراي طرح پاکسازي پارک ها و تفرجگاه هاي " بهار" در ماه مبارک رمضان

به گزارش صبح الوند، فرمانده انتظامي شهرستان بهار سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر گفت : فرماندهان انتظامي اين شهرستان در لبيک به بيانات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در جمع فرماندهان ناجا مبني بر بازگرداندن امنيت به پارک ها و تفرجگاه ها، در طول ماه مبارک رمضان دو مرحله طرح پاکسازي را در پارک ها و تفرجگاه هاي اين شهرستان به اجرا گذاشتند.

وي افزود: در اين راستا تعداد دو نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگير و تعداد 20 عدد قليان از دسترس جوانان خارج و همچنين تعداد 9 دستگاه موتور سيکلت و 2 دستگاه خودرو متخلف و مزاحم توقيف شدند که در نتيجه 14 نفر دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي اعزام شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: ارتقاء امنيت در پارک ها و تفرجگاه ها از اولويت هاي مهم اين فرماندهي بوده و در اجراي فرامين معظم له بر خود واجب مي دانيم تا در اين راستا و در ايجاد امنيت پايدار از هرگونه تلاش و همت دريغ ننموده و از مردم شريف و شهيد پرور شهرستان بهار خواستاريم برادران زحمت کش و خدوم خود را در نيروي انتظامي،  با اطلاع مواد مشکوک در پارک ها و تفرجگاه ها به سامانه 110 ياري نمايند .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان