اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. تير 1394 - 10:55   |   کد مطلب: 12526
دیدارهایی که با توجه به جمع‌بندی صورت گرفته در مذاکرات هسته‌ای حول این موضوع بوده است، درحالی‌که هنوز تا اجرایی شدن جمع‌بندی صورت گرفته چندین ماه باقی‌مانده است.
شروع دیپلماسی هسته ای دولت تدبیر در داخل کشور

به گزارش صبح الوند به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، درحالی‌که دیروز بعد از سال‌ها مذاکرات هسته‌ای بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 1+5 بالاخره دو طرف به یک جمع‌بندی نهایی رسیده و آن را قرائت کردند.

در این میان محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور با سفر به مشهد با 3 تن از مراجع عظام دیدار و گفتگو کرد.

دیدارهایی که با توجه به جمع‌بندی صورت گرفته در مذاکرات هسته‌ای حول این موضوع بوده و آن طوری که سایت ریاست جمهوری عنوان کرده در این دیدارها رییس دفتر رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن ارائه گزارشی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت، این مراجع عالی‌قدر را در جریان مهم‌ترین محورها، جزییات و دستاوردهای توافق هسته‌ای میان جمهوری اسلامی و گروه کشورهای 5+1 قرار داده است.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار با نهاوندیان، توافقی را که عزت ملت را در پی داشته باشد، را خوب عنوان کرده و تصریح کرده است: عزت اسلام به عقل و تدبیر در اداره امور وابسته است و من برای موفقیت مسئولان دعا می‌کنم.

آیات عظام وحید خراسانی و موسوی اردبیلی در دیدارهای جداگانه خود با نهاوندیان با اشاره به جمع‌بندی صورت گرفته در مذاکرات هسته‌ای خواستار خدمت بیشتر دولت به مردم و ملت شدند.

دیپلماسی هسته‌ای دولت در داخل کشور در حالی هم‌زمان با ورود مذاکره‌کنندگان هسته‌ای به کشور صورت می‌گیرد که هنوز جزئیات جمع‌بندی صورت گرفته و مهم‌تر از آن میزان پایبندی طرف‌های غربی و به‌خصوص آمریکا به‌عنوان دشمن درجه جمهوری اسلامی ایران مشخص نیست.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان