اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. تير 1394 - 10:30   |   کد مطلب: 12599
حبیب آقاجری اظهار داشت:برخی ها بی خود از این توافق ذوق زده شده اند و کارهایی را می کنند که طمع دشمن را بیشتر می کنند این روند و کارها روش درستی نیست.
جمع بندی مذاکرات هسته ای را در چارچوب قانون ارزیابی می کنیم /برخی ها بی خود از این توافق ذوق زده شده اند

به گزارش صبح الوند، حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در گفتگو با رهیاب در خصوص توافق هسته ای و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر بستن راه نقض طرف مقابل اظهار داشت:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند "مبارزه ما با استکبار ادامه دارد" جبهه حق با جبهه کفر و باطل هیچگاه به توافق و همراهی نمی رسند.

 

وی با بیان اینکه جبهه حق و باطل هیچگاه به تفاهم نخواهند رسید گفت:حضرت امام فرموده اند "رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است" لذا کسانی که فکر میکنند می توانند دوباره پای امریکا را به این کشور باز کنند و ما را وابسته به اینها کنند کور خوانده اند.

 

نماینده مردم ماهشهر تصریح کرد:مبارزه ما با استکبار که امروز در راسش امریکای جنایتکار است ادامه دارد و این مبارزه تا ظهور امام زمان(عج) پابرجا خواهد بود.

 

وی اضافه کرد:برخی ها فکر نکنند با یک توافق کار انقلاب تمام شده است و انقلاب تغییر ماهیت داده است یکی از اصلی ترین شاخصه های انقلاب اسلامی ، استکبار ستیزی است که با غلظت بیشتری آن را ادامه خواهیم داد.

 

 آقاجری با اشاره به نامه رهبر انقلاب در پاسخ به رئیس جمهور تاکید کرد:تیم مذاکره کننده زحمت کشیده است اما این توافق باید روند قانونی را طی کند و در مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی مورد بررسی قرار بگیرد.

 

 

وی ادامه داد:برخی ها بی خود از این توافق ذوق زده شده اند و کارهایی را می کنند که طمع دشمن را بیشتر می کنند این روند و کارها روش درستی نیست.

 

این نماینده تاکید کرد:ما در چارچوب قانون جمعبندی مذاکرات را مورد ارزیابی قرار می دهیم و با منافع نظام و خطوط قرمزی که رهبر انقلاب ترسیم کرده اند خواهیم سنجید.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان