اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 8:45   |   کد مطلب: 12703
نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت:در مجلس قرار شد تا نمایندگانی که در این زمینه صاحب نظر هستند یک تیم تشکیل دهند و اشکالات برجام را مورد بررسی قرار دهند.
کار از کار گذشته؛ نمایندگان مجلس فقط روی کلیات نظر می دهند!

به گزارش صبح الوند، صید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص حضور وزیر امورخارجه در مجلس اظهار داشت: دکتر ظریف و صالحی به مجلس آمدند و وضعیت را برای نمایندگان شرح دادند فکر می کنم اگر آنچه اینها گفتند حقیقت داشته باشد کار خوبی صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه بعضی از نمایندگان مطالبی در مورد محدودیت ها و تحریم ها داشتند گفت:مقام معظم رهبری فرمودند تحریم ها باید یکجا برداشته شود ولی حالا قرار است ایران را مورد راستی آزمایی قرار دهند بعد تحریم ها را بردارند.

 

دارایی افزود: قرار شد نمایندگانی که در این زمینه صاحب نظر هستند  در مجلس یک تیم تشکیل داده و اشکالات برجام را مورد بررسی قرار دهند.

 

نماینده مردم اندیمشک تاکید کرد:نمایندگان مجلس فقط می توانند روی کلیات نظر مثبت و منفی دهند چرا که کار از این کارها گذشته است که بخواهیم بندها را یررسی کنیم.

 

دارایی در خصوص اظهارت ظریف در مجلس گفت:صحبت های آقای ظریف امیدوار کننده بود ولی در متن اشکالاتی دیده می شود که آقای لاریجانی هم در این مورد سئوال هایی کردند و آقای ظریف پاسخ داد.

 

وی ادامه داد:آنچه ما می بینیم این است که دولت کاملا موافق این توافق است و شورای امنیت هم این بندها را تاییدکرده است.

 

نماینده مردم اندیمشک تصریح کرد: سوالاتی برای مردم و مسئولان وجود دارد که طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید مسئولین مربوطه به دقت این متن را بررسی کنند.

 

وی در خصوص اختلاف نظرها پیرامون پول های بلوکه شدن ایران از 26 تا 150 میلیارد دلار گفت:در این مورد شفاف سازی نشده است مسئولینی که این حرف ها را بیان کرده اند باید بیایند در تلویزیون و شفاف سازی کنند و به سئوالات مردم پاسخ دهند.

 

دارایی در خصوص سفر مسئولان آلمانی به ایران هم اظهار داشت:همه جهانیان می دانند که آلمانی ها در جنگ تحمیلی سلاح های شیمیایی در اختیار رژیم بعث گذاشت و باعث شهادت بسیاری از جوانان ما شد.این مطالب هم باید به عنوان یک سند تاریخی به آلمانی ها یادآوری شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان