اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. تير 1394 - 18:51   |   کد مطلب: 12624
رئيس پليس راهور استان همدان از آغاز طرح تابستاني پليس راهور همزمان با عيد سعيد فطر و شروع مسافرت هاي تابستاني خبر داد .
آغاز طرح تابستاني پليس راهور همزمان با عيد سعيد فطر در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "حسين طلائي" گفت: با توجه به پايان ماه مبارك رمضان ، پيش بيني مي شود سفر هاي تابستاني هموطنان عزيز آغاز گردد و به همين دليل پليس راهور نيز همانند ساير دستگاه ها با برنامه ريزي كامل آمادگي پذيرائي از مسافرين عزيز را دارد.

اين مقام انتظامي از حضور پررنگ پليس راهور در مناطق گردشگري و تاريخي شهرهاي استان همدان خبر داد و افزود: ماموران پليس راهور استان علاوه بر وظايف ذاتي خود كه همان روان سازي ترافيك در نقاط گردشگري و تاريخي و بررسي سريع تصادفات مي باشد ، مسافران عزيز را نيز راهنمايي خواهند كرد .

سرهنگ طلائي همچنين افزود: برخورد با تخلفات حادثه ساز اولويت اصلي پليس راهور است و با اين تخلفات چه از طرف مسافران و چه از طرف رانندگان بومي باشد با شدت برخورد خواهد شد و قطعا اين برخورد ها به جهت حفظ جان مسافران عزيز و پيشگيري از تصادفات در ادامه سفر آنان است .

رئيس پليس راهور استان همدان از اجراي طرح برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف و مزاحم در مناطق گردشگري و تاريخي شهر ها خبر داد و گفت: به منظور جلوگيري از ارتكاب به تخلفات حادثه ساز و پيشگيري از وقوع حوادث ناگوار ،طرح هاي توقيف موتورسيكلت هاي مزاحم و متخلف در اين نقاط بصورت گسترده با همكاري عوامل انتظامي به اجرا در خواهد آمد .

سرهنگ طلائي يكي از دلايل اصلي تصادفات در ايام تابستان را خستگي و خواب آلودگي رانندگان به دليل طولاني بودن روزهاي اين فصل دانست و از همه رانندگان عزيز درخواست کرد تا در صورت نياز به مسافرت در مسافت هاي طولاني ، به ازاي هر 2 ساعت رانندگي حتما يك ربع استراحت نمايند.

رئيس پليس راهور استان همدان همچنين از افزايش 15 درصدي تصادفات موتورسيكلت سواران در معابر درون شهري استان همدان خبر داد و افزود: عدم استفاده از تجهيزات ايمني از جمله كلاه ايمني توسط موتورسيكلت سواران سبب شده تلفات رانندگي در اين حوزه افزايش يابد.

وي از موتورسواران گرامي خواست با توجه به افزايش تردد در معابر به دليل حضور خودرو هاي ميهمان در سطح شهر ها حتما قوانين و مقررات رانندگي را رعايت و از كلاه ايمني استفاده نمايند.

رئيس پليس راهور استان در خاتمه بيان داشت: پليس راهور به جهت حفظ جان اين گروه از كاربران ترافيك، طرح تشديد برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف را تا پايان فصل تابستان در دستور كار خود دارد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان