اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. تير 1394 - 19:09   |   کد مطلب: 12629
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان های همدان ، رضا معماری فرمانده سابق یگان حفاظت اداره کل زندان های همدان تودیع و بهرام طاووسی به عنوان سرپرست جدید فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان های همدان معارفه شد.
فرمانده  یگان حفاظت اداره کل زندان های همدان منصوب شد

به گزارش صبح الوند، سومین جلسه شورای اداری و برنامه ریزی با حضور "حسن محمد یاری " مدیر کل  ،مسئولان ستادی اداره کل و روسای زندان های تابعه استان در سالن کنفرانس اداره کل  برگزار شد.

در ابتدا مدیر کل زندان های همدان به جایگاه حقوقی یگان حفاظت سازمان زندان ها اشاره کرد و گفت :در اجرای ماده 179 قانون برنامه سوم  توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی و دستور العمل تشکیل یگان حفاظت در دستگاه های کشوری  مصوب سال 1379 مقام عظمای ولایت و فرمانده کل قوا، یگان حفاظت  سازمان زندان ها ی کشور   برابر این دستور العمل شروع به فعالیت کرد .

محمد یاری  ادامه داد : به علت ماموریت های گسترده ،پیچیده و حساس محول شده به یگان حفاظت سازمان  زندان های کشور و همچنین به جهت کثرت نیروهای یگان ،یگان حفاظت حساس ترین و مهمترین وظیفه در بین سایر یگان های حفاظت را بر عهده دارد .

وی با بیان اینکه  یگان حفاظت با بیش از 25 وظیفه دارای بیشترین وظایف در بین سایر یگان ها است ادامه داد  : پلیس زندان یا یگان حفاظت زندان یک نوع پلیس اداری اختصاصی است که وظایفی  برای حفاظت از تاسیسات ،اماکن ،تجهیزات ،اموال منقول و غیر منقول ،انتقال ،اعزام و بدرقه  به مراجع قضایی ،درمانی تربیتی و آموزشی در چار چوب قانونی و آئین نامه اجرایی  را بر عهده دارد .

مدیرکل زندان های همدان در سومین جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل ، در جمع  فرمانده یگان حفاظت و روسای زندان های تابعه خواستار به روز رسانی آموزش یگان حفاظت و سربازان وظیفه شد و این مهم را مورد تاکید قرار             داد .

در ادامه اين جلسه ،همچنین بر به روز رسانی طرح ها و مانورها ،رسیدگی به مشکلات سربازان وظیفه  ،برقراری نظم و امنیت در داخل زندان ها تاكيد و مقرر شد فرمانده یگان حفاظت  موارد را تا حصول نتيجه لازم دنبال كند.      

در اين جلسه ،مدير كل زندان هاي همدان ضمن شنیدن صحبت هاي  روساي زندان ها و مسئولان  ستادي در روند عملكرد هر يك از واحد ها و زندان هاي تابعه قرار گرفت و رهنمودها و دستور لازم را در خصوص مشكلات و پيشنهادات هريك از مسئولان  صادر كرد .

در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات  و تلاش های فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان های همدان ، رضا معماری فرمانده سابق  یگان حفاظت اداره کل زندان های همدان تودیع و بهرام  طاووسی به عنوان سرپرست جدید فرمانده یگان حفاظت  اداره کل زندان های همدان معارفه شد.

منبع:  روابط عمومی اداره کل زندان های همدان

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان