اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 1:15   |   کد مطلب: 12694
رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: در سه ماهه نخست امسال، 510 لیتر انواع نوشیدنی غیر مجاز و قاچاق در همدان کشف و ضبط گردیده است.
کشف بیش از 500 لیتر نوشیدنی غیر مجاز و قاچاق در همدان

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان در حاشیه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان همدان در گفتگو با صبح الوند، اظهار داشت: بازرسان مرکز بهداشت همدان، بصورت شبانه روزی تمام تلاش خود را جهت تامین سلامت مواد غذایی شهروندان عزیز می نمایند.

دکتر بابک یوسفی گفت: در برنامه نظارتی مرکز بهداشت، چندین گروه از کارشناسان بهداشت محیط در نقاط مختلف شهر همدان به گشت زنی مشغول هستند و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان اظهار کرد: در همین راستا در سه ماهه نخست سال جاری، 510 لیتر انواع نوشیدنی غیر مجاز و قاچاق در همدان کشف و ضبط گردیده است.

وی با اشاره به رشد چشمگیر کشفیات نوشیدنی های قاچاق و غیر مجاز در همدان افزود: در سه ماهه اول سال گذشته فقط 386 لیتر انواع مواد نوشیدنی غیر مجاز کشف و معدوم گردیده است.

یوسفی با اشاره به کشف بیش از یک تن مواد غذایی قاچاق و غیر مجاز در سامه نخست سال 94، گفت: میزان کشفیات سال 93 ما در این حوزه 819 کیلوگرم بوده است.

وی با تشکر از اصناف همدان که اصول و موازین بهداشتی و قانونی را رعایت می کنند به معدود افراد سودجو و فرصت طلبی که موارد قانونی را رعایت نمی کنند، هشدار داد که بازرسان مرکز بهداشت به شدت با خاطیان در حوزه سلامت همشهریان عزیز برخورد جدی و لازم را خواهند کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان