اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 18:26   |   کد مطلب: 12811
رئیس مجلس با اشاره به تذکر آئین‌نامه‌ای احمد توکلی درباره الزام دولت به ارائه لایحه جمع‌بندی مذاکرات وین به مجلس، گفت: بنده در جلسه‌ای که آقایان ظریف و صالحی در مجلس حضور یافته بودند، این موضوع را اخطار دادم و قرار شد که هیئت‌رئیسه مجلس آن را بررسی کند، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.
اخطار جدی رییس مجلس به ظریف و صالحی

به گزارش صبح الوند، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر آئین‌نامه‌ای به حضور ظریف در جلسه علنی هفته گذشته مجلس اشاره کرد و گفت: دولت باید جمع‌بندی مذاکرات وین را مانند یک لایحه برای بررسی به مجلس تقدیم کند و گزارش وزیر خارجه در مورد کلیات توافق منطقی نیست.

وی افزود: بنده در جلسه‌ای که آقایان ظریف و صالحی در مجلس حضور یافته بودند، این موضوع را اخطار دادم و قرار شد که هیئت‌رئیسه مجلس آن را بررسی کند، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه طبق  قانون اساسی توافق‌نامه باید به طور رسمی در مجلس بررسی و در قالب یک لایحه به مجلس ارائه شود، اظهار داشت: ما در یک گردنه مهم و تاریخی هستیم که باید تلاش کنیم هر چه سریع‌تر این لایحه بررسی و تحریم‌ها نیز به معنای واقعی برداشته شود.

علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر توکلی، گفت‌: وزیر می‌تواند گزارش را تقدیم مجلس کند، اما لوایح را باید دولت به مجلس ارائه دهد و این تذکر در این جا وارد است.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان