اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مرداد 1394 - 23:24   |   کد مطلب: 13005
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" همدان از اقدامات فعال و پيشگيرانه پليس اين شهرستان در مبارزه با سرقت و دستگيري دو نفر سارق حرفه اي در اين شهرستان خبر داد.
دستگيري دو سارق حرفه اي در نهاوند

به گزارش صبح الوند به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "محسن اقباليان" در تشريح اين خبر بيان داشت:انتظامي شهرستان نهاوند در راستاي مبارزه بي امان،مستمر و هدفمند با سرقت و در راستاي اجراي مصوبات كارشناسانه قرارگاه پيشگيري از سرقت اين شهرستان اقدام به اجراي طرح هاي مختلف انتظامي،عملياتي و اطلاعاتي در حوزه سرزميني خود نموده است.

اين مقام انتظامي ادامه داد:اجراي هر بند از اين مصوبات با دقت و حساسيت مديريتي و تلاش شبانه روزي مامورين انتظامي در سطح حوزه استحفاظي به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ اقباليان تصريح كرد:از اينرو تيم ويژه عملياتي و اطلاعاتي در سطح شهر فعال، در نهايت با انجام شگردهاي اطلاعاتي و استفاده از منابع و مخبرين همچنين اقدامات گسترده مراقبتي از محل تردد مظنونين دو نفر سارق را شناسايي كردند.

وي اذعان داشت:با اين اطلاعات به دست آمده تيم عملياتي پليس نهاوند تشكيل شده در قرارگاه مبارزه با سرقت، وارد عمل شده و با اجراي طرح ضربتي دو نفر سارق مذكور را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي تشريح كرد:يكي از سارقان كه سابقه سرقت موتورسيكلت داشت در حين سرقت موتورسيكلت دستگير و موتورسيكلت مذكور توقيف شد همچنين سارق ديگر كه داراي سابقه سرقت هاي مختلف از جمله سرقت سيم برق بود دستگير و مقادير متنابهي سيم مسروقه از وي كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر اعلام كرد:در خصوص دستگيري سارقان فوق پرونده قضايي تشكيل و ضمن اعتراف نامبردگان به بزه انتسابي خود تعدادي از شهروندان با اطلاع از اين موضوع و مشابهت سرقت هاي صورت گرفته از نامبردگان شاكي و رسيدگي در اينخصوص ادامه دارد 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان