اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. مرداد 1394 - 13:01   |   کد مطلب: 13076
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" همدان از كشف و توقيف دو محموله قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال در نهاوند خبر داد.
کشف محموله قاچاق 2 ميلياردی در محورهای مواصلاتی نهاوند

به گزارش صبح الوند به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "محسن اقباليان" گفت: در پي اقدامات پيشگيرانه پليس نهاوند طي چند روز گذشته و به دنبال کسب خبري مبني بر تردد تعدادي قاچاقچي از محورهاي مواصلاتي اين شهرستان، کارگروه ويژه مبارزه با قاچاق كالا و ارز در ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان تشكيل شد.

 

 

وي عنوان کرد: پس از پايش اطلاعات و بررسي وضعيت موجود، تيم ويژه عملياتي تشكيل و با هدايت و سرازير كردن امكانات و اطلاعات مورد نياز در مسير عمليات اين تيم ويژه در نهايت وضعيت دقيق تردد و محل عبور دو محموله قاچاق در محورهاي مواصلاتي شهرستان نهاوند شناسايي و انجام اقدامات قانوني در اين خصوص در دستور كار قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند تصريح كرد: پس از ورود تيم ويژه مبارزه با قاچاق به اين طرح و اقدامات مراقبتي از قاچاقچيان در نهايت دو محموله كالاي قاچاق شامل انواع البسه زنانه و مردانه و پارچه در محورهاي مواصلاتي شهرستان نهاوند كشف شد‍‍‍.

اقباليان با اشاره به اين كه اين دو محموله توسط دو خودروي مختلف و در دو مسير متفاوت حمل مي شد، عنوان کرد: خودروهاي حامل قاچاق توقيف شد و قاچاقچيان دستگير شدند كه در بررسي هاي بعدي و با كارشناسي به عمل آمده مشخص شد ارزش كالاهاي قاچاق کشف شده حدود دو ميليارد ريال است كه در اين خصوص پرونده قضائي تشكيل و مراتب در دستور كار قرار دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان