اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مرداد 1394 - 14:27   |   کد مطلب: 13130
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: آثار جرم و جنایت کشور های حامی صدام در جنگ تحمیلی بر علیه اسلام و قوای ایرانی هنوز هم بر قامت استوار جانبازان ایران عزیز مشهود و مشخص است و شهدای عزیز نیز سند حقیقی جنایات این کشورها هستند.
جنایات کشورهای 1+5 هیچ گاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد/ شهدا سند حقیقی جنایات این کشورها هستند

به گزارش صبح الوند، محمد جواد بیات در مراسم تشییع پیکر شهید امیرمسعود محمدزاده خطاب به همه مسئولان، اظهار داشت: سند حقیقی جنایت آمریکا و گروه 1+5 امروز در مقابل دیدگان همه مردم قرار دارد.

وی گفت: آثار جرم و جنایت کشور های حامی صدام در جنگ تحمیلی بر علیه اسلام و قوای ایرانی هنوز هم بر قامت استوار جانبازان ایران عزیز مشهود و مشخص است.

بیات اظهار کرد: بازگشت پیکر شهدا که تنها چند تکه استخوان از آن ها باقی مانده است خود گواه دیگری بر این جنایات ددمنشانه کشورهای غربی به ویژه آمریکاست.

وی در ادامه با اشاره به سخنان حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) افزود: همان گونه که ایشان فرموده اند سیاست ما در مقابل کشورهای مستکبر به ویژه آمریکا و اسرائیل هیچ گاه تغییر نخواهد کرد.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: برخی که هنوز بر طبل مذاکره با آمریکا می کوبند باید بدانند که طبق فرموده ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) ایران و آمریکا هیچ گاه مذاکره دو جانبه نخواهند داشت.

وی اظهار کرد: شعار همه مردم ایران تنها یک پیام دارد که نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی.

بیات در پایان خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر در مراسم افزود: مطالبه اصلی مردم از شما در بررسی موضوع برجام تنها رعایت خطوط قرمز و پیروی از اوامر ولی فقیه است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان