اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. اسفند 1395 - 23:41   |   کد مطلب: 24238
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان عنوان کرد:
وجود ۳۰۰ شهیده و ۱۷۰ بانوی جانباز در استان همدان
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از وجود ۳۰۰ شهیده در استان همدان خبر داد و گفت: ۱۷۰ بانوی جانباز در استان همدان شناسایی شده اند.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، طاهره دوروزی ظهر چهارشنبه در چهارمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» با بیان اینکه سرافرازی و سربلندی ایران در گرو استقامت و مقاومت اسوه‌های صبر و مقاومت است، عنوان کرد: جامعه به اسوه‌های صبر و مقاومت مدیون است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا را اسوه‌های صبر و مقاومت خواند و گفت: مادران شهدا رازها و ناگفته‌های بسیاری دارند که در صورت بیان این ناگفته‌ها، اسوه‌های صبر و مقاومت الگوهای موفقی برای سایر بانوان خواهند بود.

وی بابیان اینکه در استان ۱۵ مادر شهید تک‌فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده اند و ۱۹۴ مادر شهید نیز دارای تک‌پسر بودند، گفت: ۲۲۹ خانواده دارای دو شهید در استان وجود دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان عنوان کرد: ۱۱ خانواده دارای ۲ شهید و دو خانواده دارای ۴ شهید نیز در استان همدان شناسایی شده است.

دوروزی به وجود بیش از ۳۰۰ شهیده در استان همدان اشاره کرد و گفت: ۱۷۰ بانوی جانباز در استان همدان شناسایی شده اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز بابیان اینکه شهدا اسوه‌هایی هستند که باید همیشه به آنها توجه کرد، گفت: رسالت بزرگی بر دوش همه ملت ایران از دانش‌آموز تا استاد گذاشته شده است.

مهدی ظفری با بیان اینکه شهدا برای جناح چپ و راست و مسائل حزبی شهید نشدند بلکه برای هدف والای اسلام این راه را انتخاب کردند، گفت: دنیای شهدا دنیایی است که اگر به آن ورود کنیم جامعه متفاوتی خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه اسوه‌ها شاخص انقلاب هستند و راه ما راه مستقیم ولایت است، اظهار داشت: نسل جوان نباید راه شهدا را فراموش کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان