اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مرداد 1394 - 12:06   |   کد مطلب: 13145
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: سخنان هاشمی رفسنجانی اقتضای سن ایشان است و چندان جای نگرانی نیست.
سخنان هاشمی رفسنجانی به دلیل سن زیاد وی جای نگرانی ندارد/ملاک حال فعلی افراد است

به گزارش صبح الوند، محمد جواد بیات در واکنش به سخنان هاشمی رفسنجانی که طی مصاحبه ای با توهین به قشر روستاییان گفته " آنهایی که دیروز درکوچه ی روستایشان می گشتند امروز انقلابی شده اند"، اظهار داشت: سخنان هاشمی رفسنجانی اقتضای سن ایشان است و چندان جای نگرانی نیست.

وی گفت: مردم دلیر ایران آگاه و بصیرند و به خوبی مسائل درست را از غلط تشخیص می‌دهند.

بیات با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند:"میزان در هر کس حال فعلی او است"، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی، دوست و دشمن خود و انقلاب خود را به خوبي مي شناسند از مواضع افراد به خوبی آگاهی دارند.

وی با اشاره به سخن بسیار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران که فرمودند:" یک موی سر این کوخ نشینان و شهید دادگان به همه کاخ ها و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد."،افزود: همین قشر ضعیف و روستایی جامعه تعیین‌کننده پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: متاسفانه مشاوران خوبی در اطراف هاشمی رفسنجانی حضور ندارند و با توجه به گذشته هاشمی چندان مطلوب وی نیست که به چنین مسائلی ورود پیدا کند.

وی با توجه با نام گذاری سال 94 توسط حضرت امام خامنه ای (مدظله العالى) به عنوان سال همدلی و همزبانی، اظهار کرد: سخنان هاشمی رفسنجانی با توجه به دیدگاه‌ های رهبر معظم انقلاب که فرمودند "امروز نیازمند به اتحاد و انسجام درونی برای مقابله با استکبار هستیم"، اصلا سنجیده نیست.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان