اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. دى 1395 - 8:38   |   کد مطلب: 23363
در بخشی از این پیام آمده است: آن سفر کرده، در دوران رژیم طاغوتی و وابسته پهلوی، رنج و محنت بسیاری را متحمل شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با قبول مسئولیت های مهم همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز مجلس خبرگان رهبری، کوشا بود.

به گزارش صبح الوند، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در پيامي درگذشت آيت الله هاشمي رفسنجاني نخستین رئیس مجلس شورای اسلامی را تسليت گفت. متن اين پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون

خبر رحلت آیت الله جناب آقای هاشمی رفسنجانی، مجاهد دوران نهضت اسلامی و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره)، موجب تالم و تاثر گردید. آن سفر کرده، در دوران رژیم طاغوتی و وابسته پهلوی، رنج و محنت بسیاری را متحمل شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با قبول مسئولیت های مهم همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز مجلس خبرگان رهبری، یکی از تاثیر گذارترین معماران کشور پس از انقلاب بود.

اینجانب ضمن نهایت تأثر و تأسف از این حادثه مؤلمه، مراتب تسلیت خود را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خاندان محترم هاشمی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و ملت شریف ایران تقدیم می دارم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان