اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. شهريور 1396 - 9:13   |   کد مطلب: 26358
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
هفته دولت یعنی گزارش عملکرد توسط دولتمردان
نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه هفته دولت به پاس زحمات دولتمردان و گرامیداشت خدمات صادقانه و مخلصانه شهید با هنر و شهید رجایی نامگذاری شده است گفت : در این راستا دولتمردان باید گزارش عملکرد خود را در اختیار مردم قرار دهند.
هفته دولت یعنی گزارش عملکرد توسط دولتمردان

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در گفت و گو با صبح الوند  با بیان اینکه در هفته دولت باید خدمات ارزنده دولتمردان عرضه شود خاطر نشان کرد: این هفته یک هفته بسیار خوب برای عرضه عملکرد دولت در توانمندی ها و خدمات ارزنده ای است که انجام می دهند.

 

خجسته با اشاره به اینکه انتظار مردم از دولت مطرح کردن نیاز ها و عرضه خدمات مناسب دولتمردان همچون  شهید رجایی و باهنر است اظهار کرد: در این هفته باید امید بسیار خوبی به مردم داده شود تا مردم بدانندکه دولتمردان ما در چه سطحی حرکت می کنند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره اینکه دولتمردان باید در این راستا تمام توانشان را برای خدمت به مردم به کار گیرند و صادقانه و با خلوص نیت به سمت اهداف پیش روی کنند افزود: دولتمردان باید این هفته را به عنوان هفته ای که الگویشان شهید رجایی و شهید باهنر است در نظر داشته باشند.

 

وی همچنین اظهار کرد: در این هفته دولتمردان باید خواسته ها و مطالبات مردم را مدنظر داشته  و آن ها را عملیاتی و اجرایی کنند .

 

خجسته تصریح کرد: مسئولان باید در این هفته گزارش کار را در اختیار مردم قرار دهند بطوریکه این حرکت بسیار خوب  می تواند ارتباط شدیدی بین مسئولین و مردم برقرار کند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید بر اینکه دولتمردان باید نیازهای جامعه در سطح ملی و استانی از جمله نیاز معیشتی، اقتصاد، تولید و اشتغال را اجرایی کنند خاطر نشان کرد: در این راستا یکی از مباحث بسیار مهم ازدواج جوانان است که باید عملیاتی و اجرایی شود.

 

وی در پایان همچنین با اشاره به اینکه هفته دولت مصادف با روز پزشک است گفت : در این راستا اقدامات خوبی در حال انجام است‌.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان