اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. شهريور 1397 - 21:05   |   کد مطلب: 29772
امروز همزمان با سومین روز از هفته دولت 52 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 5 میلیارد تومان در سطح شهرستان ملایر، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و جعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، افتتاح و کلنگ‌زنی شد که نویدبخش توسعه در این شهرستان است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، فرماندار ویژه ملایر در آئین افتتاح بهسازی، آسفالت و طرح هادی روستای جوراب، گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای بر روی انجام فعالیت‌های عمرانی در روستاها دارد.
باب‌اله فتحی تصریح کرد: شهرستان ملایر حرکتی روبه‌جلو و توسعه دارد و در این زمینه باید همه مدیران شهرستان تلاش کنند و فعالیت‌ها را بیشتر از گذشته داشته باشند.
وی با اشاره به حضور گردشگران در شهرستان، خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری دومین جشنواره ملی مبل منبت ملایر، شور و نشاط خاصی در سطح شهر مشاهده می‌شود.
وی با بیان اینکه آنچه نام ملایر را علاوه بر همه پتانسیل‌هایی که دارد بلندآوازه کرده، صنعت مبل منبت و انگور آن است که زبانزد همه مردم کشور است، افزود: روستای جوراب یکی از روستاهای پرتردد در مسیر محور ملایر به اراک است پس نیاز است راه دسترسی این روستا برای عبور و مرور مناسب‌تر باشد.
فتحی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در شرایطی همه این فعالیت‌های عمرانی را انجام می‌دهد که جنگ روانی تمام‌عیاری را دشمنان علیه این نظام به راه انداخته‌اند.
فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه حق و شأن این مردم که 1100 شهید را تقدیم نظام کرده‌اند و مجاهدت‌های بسیار زیادی از خودشان نشان داده‌اند، بسیار بیشتر این‌هاست، ادامه داد: دولت از مدیرانش شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی را می‌خواهد که این خواسته مردم ایران اسلامی نیز هست.
وی عنوان کرد: همراهی و اتحاد خوبی بین مردم و مسئولان وجود دارد و در این شرایط این اتحاد و پشتیبانی از دولت موردنیاز جامعه است تا بتوانیم به‌سرعت از این گذرگاه نیز عبور کنیم.
فتحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز کارمند گفت: موفقیت‌هایی را که یک مدیر کسب می‌کند ناشی از تلاش‌های شبانه‌‌روزی کارکنان مجموعه است.
وی ضمن تأکید برلزوم ارائه خدمات صادقانه و تکریم مناسب ارباب‌رجوع، اضافه کرد: در این زمینه کارکنان فرمانداری سرآمد هستند و از هیچ تلاشی نیز دریغ نمی‌ورزند.
فتحی تصریح کرد: در هفته دولت طرح‌های و پروژه‌های زیادی را با حضور مقامات کشور و استانی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌کنیم که باعث می‌شود تا حرکت روبه‌جلوی این شهرستان شتاب بگیرد.
فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید تلاش‌ها و فعالیت‌های عمرانی زیادی را در روستاهای سطح کشور انجام داده و یا در حال انجام دادن است که در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر بسیار مؤثر است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد افتتاحیه‌ها و آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها در هفته دولت در روستاهاست، افزود: هدف و اولویت ما در شهرستان توسعه، عمران و آبادانی و خدمت‌رسانی به مردم به‌ ویژه روستائیان است.
گفتنی است؛ همزمان با سومین روز از هفته دولت، پمپ بنزین «ابر و ماه» در شهر زنگنه، آبرسانی به روستاهای کمازان، کسب و گنبد، 170 واحد مقاوم‌سازی شده روستایی به طور همزمان در سطح شهرستان ملایر و بهسازی، زیرسازی و اجرای طرح هادی روستای جوراب افتتاح و پروژه احداث زیر گذر بلوار امام خمینی(ره) شهر زنگنه، کلنگ‌زنی شد.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان