اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. دى 1396 - 9:14   |   کد مطلب: 28126
نماینده مردم همدان در مجلس:
مجلس مخالف افزایش قیمت‌ها در بودجه ۹۷ است
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس مخالف افزایش قیمت‌ها در بودجه ۹۷ است افزود: لایحه بودجه در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق مجلس در حال بررسی است و مواردی در آن مطرح شده است که مورد قبول ما نیست.
بودجه 97

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته درباره فضای مجلس نسبت به لایحه پیشنهادی بودجه برای سال ۹۷، گفت: لایحه بودجه در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق مجلس در حال بررسی است و مواردی در آن مطرح شده است که مورد قبول ما نیست.

 

وی ادامه داد: برخی از موضوعات مطرح شده در لایحه بودجه ۹۷، چون افزایش قیمت حامل‌های انرژی و حذف یارانه برخی از دهک‌های جامعه برای نمایندگان قابل پذیرش نیست چرا که فشار‌ زیادی به مردم وارد می‌کند.

 

نماینده مردم همدان با تاکید بر اینکه یارانه نقدی همچنان باید به دهک‌های پایین جامعه تعلق گیرد، تصریح کرد: با توجه به نوسانات ارز و تاثیر آن روی قیمت‌ها،  افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در لایحه بودجه جوابگوی معیشت آنان نیست و باید بیشتر شود.

 

خجسته با انتقاد از عملکرد وزیر اقتصاد به جهت افزایش شدید قیمت‌ها و کنترل نکردن این فضا گفت: مجلس، موافق افزایش قیمت‌ها نیست و در لایحه بودجه ۹۷ با مواردی که برای مردم مشکل ایجاد کند، مخالف می‌کند.

 

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مورد شفافیت بودجه ۹۷ تصریح کرد: قسمت‌هایی از بودجه شفاف است اما قسمت‌هایی هم مبهم است که باید شفاف و روشن شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان