اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1396 - 23:29   |   کد مطلب: 28575
نماینده مردم ‌ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مجلس در بودجه ۹۷ توجه به قشر محروم و طبقات پایین جامعه است.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمد کاظمی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز اول بهسازی روستای سنگ سفید اظهار داشت: مسئولان خدمتگزار مردمی هستند که برای حفظ ارزش‌های دین همه چیز خود را فدا کرده‌اند‌.

وی با بیان اینکه امام راحل با تشخیص اینکه رژیم ‌گذشته رژیمی بود که در جهت مخالف با مبانی دین و‌ مردم حرکت می‌کند نهضت و مبارزات خود را آغاز و از سال 42 تا سال 57 مبارزات خود را ادامه داد، تصریح کرد: در سال 57 ملت ایران با وحدت و همبستگی و اطاعت از رهبری امام راحل را همراهی و یاری کردند که حاصل این همدلی و هم‌گامی به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی شد‌.

وی با اشاره به اینکه تلاش مسئولان نظام جمهوری اسلامی و نگاهشان خدمت به مردم و‌ حرکت در جهت رفع مشکلات مردم‌ توسعه ،عمران و آبادانی کشور است گفت: ممکن است از بین هزاران مسئول انقلابی و ‌خدمتگزار تعداد اندکی آنچنان امانت‌دار خوبی نباشند.

نماینده مردم ‌ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مهمترین افتخار نمایندگان شهرستان این است‌ که‌ خودمان روستا‌زاده هستیم، ‌گفت: در دوران قبل از انقلاب روستاها هیچ‌گونه ‌امکانات و‌ کمکی از سوی دولت دریافت نمی‌کردند و این در حالی‌ است که فقط در یک روز در شهرستان‌ ملایر با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 110 میلیارد تومان افتتاحیه داشتیم و تنها در یک قلم افتتاح مرکز پرتو‌درمانی و رادیو‌تراپی در دانشکده پیراپزشکی حدود 90 میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار هزینه شده که این خدمات‌ از برکات انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول سلامت انقلابی در حوزه بهداشت و ‌درمان ‌ما ایجاد ‌کرده است، گفت: امروز وقتی مردم ‌ما به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند و نیاز به عمل جراحی دارو و ‌متخصص دارند پول اندکی پرداخت می‌کنند و این خدمات ارزشمندی‌است که دولت برای ما انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه نظام‌ جمهوری اسلامی دین و دنیای ما را حفظ کرده و توسعه، عمران و آبادانی ره‌آورد این نظام بوده ‌و ‌ما باید قدردان این انقلاب و‌ نظام باشیم، ‌گفت: به‌عنوان‌ مثال بهسازی و اجرای طرح‌ هادی در روستای سنگ سفید حاصل همراهی و اراده مردم روستا است.

کاظمی با تاکید بر اینکه تمام هم ‌و ‌غم رهبر انقلاب مردم و‌ رفع مشکلات آنها است تصریح کرد: مقام‌ معظم رهبری در سخنرانی دیروز خود به قوه قضاییه، مجریه و مقننه تذکر دادند که به فکر رفع تبعیض و ‌مشکل مردم باشید .

نماینده ‌مردم‌ ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همدلی و ‌وحدت لازمه گذر از گردنه‌های سخت اقتصادی است تصریح کرد: باید وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم تا بتوانیم از این برهه و گردنه سخت اقتصادی بگذریم و گامی محکم در زمینه حل مشکلات مردم برداریم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما در بودجه 97 به قشر محروم و طبقات پایین جامعه است تا فشاری بر دوش مردم وارد نشود، گفت: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همراهی امت با امام(ره) و رهبری همچنان استوار و پابرجاست.

کاظمی امنیت و اقتدار امروز انقلاب و نظام را ثمره همراهی مردم با رهبری و پای بندی به دستاوردهای انقلاب و خون شهدا عنوان کرد و افزود: امروز همچنان از توطئه‌های دشمنان در امان نیستیم و توطئه‌های آنان علیه ما پیچیده‌تر شده است.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم با اشاره به بررسی بودجه 97 و تلاش نمایندگان برای کمک به قشر آسیب پذیر جامعه بیان کرد: سال 97 هیچگونه افزایش عوارض، افزایش بنزین و حامل‌های انرژی نداریم و یارانه قشر محروم و کم درآمد نیز حذف نمی‌شود.

وی‌ با بیان اینکه دولت از زمان شروع به کار خود با وجود تنگناها و مشکلات اقتصادی، خدمات ارزشمندی به روستاها ارائه کرده است، افزود: هم‌اکنون بیش از 99 درصد از جمعیت شهرستان ملایر از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی بیان کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی تمامی امکانات و خدمات به دورترین نقاط کشور و روستاهای محروم ارائه شده و همچنان این خدمات به همت دولتمردان ادامه دارد.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم با اشاره به اینکه این بی انصافی است که برخی می‌گویند در طول 40 سال از پیروزی انقلاب، دولت و مسئولان خدمتی را به مردم ارائه نکرده اند، تصریح کرد: رشد شتابان حوزه بهداشت و درمان، بهسازی روستاها، گازرسانی، مقاوم‌سازی مسکن روستایی و عمران و آبادانی و غیره از جمله ره‌آورد نظام و انقلاب بوده و دولت در این زمینه گام‌های خوبی برداشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان