اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1397 - 2:45   |   کد مطلب: 30724
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
وزارت فرهنگ و ارشاد مهمترین وزارتخانه است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد مهمترین وزارت خانه است چرا که دشمن تمام توانش را بر روی بحث فرهنگ گذاشته است.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در نشست خبری با اصحاب رسانه که به همت این نماینده با حضور وزیر ارشاد در تهران برگزار شد به نقش مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت و گفت:  فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارتخانه ای  است که به ظاهر اتفاقی در آن نمی افتد اما به نظر بنده وزارت فرهنگ و ارشاد مهمترین وزارت خانه است چرا که دشمن تمام توانش را بر روی بحث فرهنگ گذاشته است.

 

وی افزود: حدود 360 ماهواره و تشکیلات فرهنگی بر علیه فرهنگ ما دارند فعالیت میکنند که بتوانند فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) که در جمهوری اسلامی ایران است تضعیف کنند.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  بحث فرهنگ یک بحث بسیار حساس است و هزینه ها باید صرف این گزینه شود.

 

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) طریقه رام کردن انسانها را محبت اسلامی دانست و گفت: امام خمینی (ره) با همین الفت اسلامی  تحولی نوین ایجاد کرد و ما توانستیم تمام جهان را تسخیر کنیم.

 

امیر خجسته در ادامه با اشاره به نقش اصحاب رسانه در شفاف سازی گفت: اگر اصحاب رسانه شفاف سازی کنند این فساد را نخواهیم داشت.

 

وی با اشاره به مشکلات اصحاب رسانه گفت: اگر بحث معیشتی خبرنگاران تامین بشود محکم در برابر شفاف رسانی و اطلاع رسانی می ایستند و چشم بینا باید به موقع به مردم اطلاعات بدهد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان