اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. مرداد 1394 - 0:45   |   کد مطلب: 13147
مدیر موسسه فعالان فرهنگی راه روشن همدان گفت: مردم دارالمومنین همدان آماده استقبال باشکوه از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس هستند.
مردم همدان چشم انتظار ورود شهدای گمنام هستند/همه چیز برای یک استقبال باشکوه آماده است

به گزارش صبح الوند،

محسن کرمی در حاشیه جلسه هماهنگی ستاد استقبال از شهدای گمنام، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهدای عزیز و گرانقدر هرزمان که به حضورشان نیاز داریم به فریاد می رسند و اکنون شرایط آماده است که بتوان از برکت وجود آنها استفاده کرد.

وی گفت: شهدا چراغ راه انقلابند و با حضورشان روشنی بخش مسیر انقلاب اسلامی ایران هستند.

کرمی با تاکید بر این که جامعه کنونی ما به تقویت معنویت، بخصوص در قشر جوان کشور نیاز دارد، اظهار کرد: شهدا کمک می کنند تا نسل جدید بداند کشور برای رسیدن به این موفقیت ها چه مسیر دشواری را طی کرده است.

وی با اشاره به تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام در شهر همدان، افزود: این شهدای عزیز در نقطه ای از پارک مردم همدان که نماز جماعت در آن برپا می شود دفن خواهند شد.

مدیر موسسه فعالان فرهنگی راه روشن همدان با اشاره به دلیل انتخاب پارک مردم جهت دفن این شهدا، گفت: این محل یکی از نزدیک ترین نقاط به محل اعزام نیرو در زمان جنگ تحمیلی است و به هیچ عنوان از فضاهای تفریحی پارک کم نمی شود و در آینده هم قابلیت تبدیل به فضای فرهنگی را دارد.

وی اظهار کرد: برای استقبال با شکوه از شهدا جلسات مختلفی را با دستگاه های اجرایی و فرهنگی همدان برگزار کردیم.

کرمی افزود: برای اطلاع رسانی به شهروندان هم تیزرهای تلویزیونی و رادیویی، نصب بنرهای شهری، نصب پوستر و ارسال پیامک را فعال سازی کردیم تا مردم همدان از این برنامه عظیم معنوی و فرهنگی مطلع شوند.

وی گفت: هماهنگی های لازم جهت انتقال همشهریان به مراسم استقبال و تشییع شهدا با دستگاه های مربوطه انجام شده است.

مدیر موسسه فعالان فرهنگی راه روشن همدان اظهار کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی، ماشین نویسی داخل شهر، اطلاع رسانی گسترده در نماز جمعه و... از دیگر برنامه این ستاد جهت استقبال از شهدای گمنام است.

وی با بیان اینکه دوشنبه ۱۹ مرداد ماه برنامه استقبال از شهدای گمنام از ساعت ۱۱ تا ساعت ۱۹ در همدان برگزار خواهد شد، افزود: از ساعت ۱۹ تا ۲۱ و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۳ شب نیز برنامه هایی درنظر گرفته شده و بعد از آن شهدا به معراج شهدا انتقال پیدا می کنند.

کرمی گفت: مراسم تشییع این سه شهید عزیز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)،  از ساعت 10 صبح روز سه شنبه از میدان شریعتی همدان آغاز شده و تا پارک مردم ادمه خواهد داشت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان