اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مرداد 1394 - 11:06   |   کد مطلب: 13200
مسابقات ورزشی روز خبرنگار در سه رشته ورزشی با معرفی برگزیدگان آن به کار خود خاتمه داد.
معرفی برترین‌های تیراندازی و مینی‌گلف روز خبرنگار در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، همزمان با روز خبرنگار برترین‌های مسابقات ورزشی ویژه فعالان رسانه همدان مشخص شدند.

به همت خانه مطبوعات استان و همکاری نزدیک اداره کل ورزش و جوانان همدان سه رویداد بزرگ ورزشی برای فعالان رسانه تدارک دیده شد که نفرات بخش‌های رقابتی آن مشخص شدند.
در رشته تیراندازی در دو بخش آقایان و بانوان 70 خبرنگار ورزشکار حضور داشتند که در سالن شهید ضرابی هیئت تیراندازی با هم رقابت کردند.
در پایان این رقابت‌ها و در بخش آقایان محمدحسین نوری فر (روزنامه همدان پیام) قهرمان شد، امین بصیری پارسا (خبرگزاری ایرنا) دوم شد و حمیدرضا غلامی (هفته نامه آوای الوند) رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
در بخش بانوان فرشته شاهماری (روزنامه سپهر غرب) اول شد، بهاره کریمی (خبرگزاری ایسنا) در جایگاه دوم قرار گرفت و شکوفه رنجبر(روزنامه آسیا) به عنوان سومی بسنده کرد.
در مسابقات مینی گلف که به همت هیئت گلف در زمین‌های تازه‌تأسیس این هیئت در ورزشگاه ملت برگزار شد 90 آقا و بانوی خبرنگار حضور داشتند که در پایان این نتایج به دست آمد.
در بخش آقایان امیر غلامی (هفته نامه آوای الوند) در جایگاه نخست ایستاد، محمدحسین نوری‌فر (روزنامه همدان پیام) به مقام دوم رسید و پوریا پاکیزه (خبرگزاری ایسنا) و حمیدرضا نصرتی (روزنامه همشهری) به صورت مشترک سوم شدند.
در بخش بانوان فاطمه غلامی(هفته نامه آوای الوند) اول شد، فرشته درهم فروش (باشگاه خبرنگاران) به عنوان دومی رسید و فرشته اکبری(همدان نیوز) در جایگاه سوم قرار گرفت.
در همایش پیاده‌روی خانوادگی 250 نفر از اهالی رسانه حضور داشتند که در نهایت به قید قرعه به 40 نفر از شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی اهدا شد.
در این همایش ورزشی شورای شهر همدان 17 کارت هدیه 50 هزار تومانی، خانه مطبوعات استان 16 کارت هدیه 100 هزار تومانی و یک قطعه ربع سکه بهار آزادی و دانشگاه آزاد واحد همدان 6 عدد دارت به خبرنگاران ورزشکار اختصاص دادند.
گفتنی است طبق هماهنگی به عمل آمده جوایز مسابقات رقابتی با حضور سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان طی مراسمی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان