اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مرداد 1394 - 11:07   |   کد مطلب: 13201
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: صدور 34 مجوز نشریه و پایگاه‌های خبری در کارنامه فرهنگی دولت تدبیر و امید در همدان ماندگار خواهد بود.
صدور 34 مجوز نشریه و پایگاه‌های خبری در استان همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، فاضل عبادی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه امسال بر مبنای وعده و عمل دولت اعتدال اداره ارشاد اسلامی همدان واگذاری تصدی‌گری را در حوزه‌های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: خوشحالیم خانه مطبوعات در دوره جدید فعالیت خود، تازه‌نفس و پرتلاش سکاندار و مجری برنامه‎هاست.

وی تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات، مجموعه فرهنگ و هنر استان با پشتیبانی مسئولان به خصوص همکاری هنرمندان توانسته در سال 93 جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، نمایشگاه بزرگ کتاب و سایر فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی را به صورت غیرمتمرکز و در شهرستان‌های استان در حد مقدورات خود به شایستگی به انجام برساند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: همدان در برگزاری آیین‌های علمی مانند همایش‌های عقلانیت در حکمت سینوی و مصلح بیدارگر نیز عملکرد خوبی داشته است.

وی ضمن تبریک و بزرگداشت تلاش یک ساله همه مطبوعاتی‌ها و رسانه‌ای‌ها بار دیگر بر اصل آزادی بیان و عقیده مبتنی بر قوانین مترقی مطبوعاتی به ویژه قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تاکید کرد و گفت: امیدواریم استان ما در یک سال آینده بتواند مجری شایسته این قانون در کشور شده و کارنامه درخشانی در این زمینه ارائه کند.

عبادی یادآور شد: صدور 34 مجوز نشریه و پایگاه‌های خبری در کارنامه فرهنگی دولت تدبیر و امید در همدان ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: موفقیت توافق هسته‌ای که با هدایت رهبری و تیم مذاکره‌کننده انجام شد، خبر مسرت‌بخشی بود که امیدواریم شاهد استمرار گشایش‌های بیشتر در اقتصاد و فرهنگ در جامعه باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اضافه کرد: خبر برگزاری بخش نوجوان جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان موجی از شادی فرهنگی ایجاد کرده که امیدواریم با نظارت و موافقت مسئولان وزارتخانه و حمایت استانداری به بار بنشیند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان