اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. مرداد 1394 - 18:22   |   کد مطلب: 13276
دبیر بیست و چهارمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان (مناطق نواب پیشاهنگی و اعتمادیه) گفت: با توجه به موضوع کاری که برای وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیش آمده است، سخنران یادوراه سردار علی فضلی خواهند بود.
سفر وزیر دفاع به همدان لغو شد/ سردار فضلی سخنران یادواره شهدای مسجد اعظم

به گزارش صبح الوند، علی حاجی زاده اصل در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بیست و چهارمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم شهر همدان که قرار بود با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شود، به علت موضوع کاری پیش آمده برای وزیر محترم دفاع و لغو سفر ایشان به همدان، با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این مراسم معنوی علاوه بر سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار طلایی نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و سردار حمید عسگری از وزارت دفاع نیز حضور خواهند داشت

حاجی زاده اصل اظهار کرد: بسیج مسجد اعظم همدان با تقدیم بیش از 120 شهید به انقلاب اسلامی امروز این افتخار را دارد که میراث ماندگاری باشد از هشت سال حماسه و ایثار کسانی که با از خودگذشتگی نشان دادند ملت بزرگ ایران هیچ گاه تسلیم زورگویی ها نخواهد شد.

وی افزود: امسال برای بیست و چهارمین سال پیاپی شاهد برگزاری این یادواره در شهر همدان خواهیم بود.

دبیر بیست و چهارمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان (مناطق نواب پیشاهنگی و اعتمادیه) گفت: در این مراسم مسئولین استانی، روحانیت معزز، مسئولین نظامی و انتظامی و هم چنین یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده معظم و معزز شهدای مناطق نواب پیشاهنگی و اعتمادیه و مردم شهید پرور شهرمان حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است؛ بیست و چهارمین یادواره ی شهدای بسیج مسجد اعظم شهر همدان پنج شنبه مورخ 22/5/94 از ساعت 21 همزمان با روز مقاومت اسلامی در محل کانون شهید پورمیدانی واقع در میدان پیشاهنگی این شهر برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان