اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1394 - 13:40   |   کد مطلب: 13298
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: 25 تا 28 مردادماه 94 نمایشگاه های بین المللی کشاورزی و صنعت دام و طیور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان همدان برگزار می شود.
نمایشگاه های بین المللی کشاورزی و صنعت دام و طیور در همدان برگزار می شود

به گزارش صبح الوند، حسین الماسی در جمع خبرنگاران همدانی اظهار داشت: دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات و دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در فضایی بالغ بر 5 هزار متر مربع  و در سه سالن ابن سینا، الوند، هگمتانه و محوطه حیاط نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی گفت: بیش از 100 غرفه از فعالان داخلی و خارجی در حوزه کشاورزی و صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات در این نمایشگاه به عرضه محصولات خود به بازدیدکنندگان خواهند پرداخت.

الماسی اظهار کرد: نمایندگانی از کشورهای آمریکا، بلژیک، آلمان، ترکیه، چین و کره جنوبی در این دوره از نمایشگاه به ارائه و معرفی محصولات خود خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین فعالانی نیز از جمهوری اسلامی ایران و از استان های خراسان رضوی، تهران، قم، اصفهان، تبریز، شیراز، قزوین، البرز، زنجان، مرکزی، یزد، کرمانشاه، اردبیل، گلستان، کردستان، مازندران و همدان در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: این نمایشگاه از 25 تا 28 مرداد و از ساعت 16 تا 22 برای بازدید فعالان و علاقمندان حوزه کشاورزی و صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات دایر خواهد بود.

وی اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه کلاس‎های آموزشی با بهره‌گیری از اساتید با سابقه برای آموزش در زمینه آب، خاک، شیلات، آبزیان و آموزش مکانیزاسیون برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان