اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مرداد 1394 - 13:28   |   کد مطلب: 13303
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در این شرایط که همه دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی، رژیم آل سعود و.. علیه اسلام هم پیمان شده‌اند نشان می‌دهد مقاومت اسلامی در حال پیشروی و پیروزی است.
پیروزی های مقاومت اسلامی ناشی از الگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش صبح الوند، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در بیست و چهارمین یادواره 122 شهید بسیج مسجد اعظم همدان، با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه، اظهار داشت: مقاومت اسلامی لبنان در برابر همه مستکبرین جهان که خط مقدم آنها رژیم غاصب صهیونیستی است با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران در جنگ 33 روزه محشری به پا کردند که آثار ان همچنان پابرجا و مشهود است.

وی گفت: همه رویدادهای رخ داده در منطقه و شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی، نتیجه الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران است.

فضلی اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، ستارگان پرفروغ هدایت ما و کشورهای مسلمان منطقه هستند.

وی افزود: شهدا و رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با پایمردی و مقاومت در برابر زیاده‌ خواهی‌ های استکبار جهانی، راه عزت و اقتدار را به ملت‌ های آزاده جهان نشان دادند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ایستادگی ملت‎های آزاده جهان و بخصوص جبهه مقاومت اسلامی در منطقه در برابر دشمنان، ناشی از الگوبرداری از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: گفتمان دفاع مقدس باعث استمرار جریان مقاومت اسلامی و نگاه به ظرفیت های  درونی ملت های آزاده در مواجهه با دشمنان در کشورهایی چون یمن، سوریه، لبنان و عراق شده است.

فضلی افزود: امروز به فضل الهی و رهبری های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مقاومت مردمی به یک آرمان اساسی تبدیل شده است.

وی درباره فلسفه تشکیل بسیج مستضعفین هم گفت: بسیج برای دفاع از امامت و ولایت تشکیل شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور سپس با اشاره به مراسم تشییع باشکوه شهدای غواص در سراسر کشور و همدان به بیان ناگفته هایی از عملیات کربلای 4 پرداخت و اظهار کرد:  بعد از عملیات والفجر 8 و فتح فاو، رزمندگان اسلام عملیات بزرگی را در عبور از رودخانه اروندرود با هدف تصرف جزیره ام‌الرصاص را طراحی کردند.

وی با اشاره به عملیات های کربلای چهار و پنج، افزود: عملیات کربلای 4 از جمله عملیات‌هایی بود که حدود 6 ماه برای آن برنامه‌ریزی و شناسایی انجام شد.

فضلی گفت: این عملیات آزمایش سختی برای رزمندگان اسلام بود زیرا تمام زحمات 6 ماهه آنان در کمتر از 6 ساعت با شکست روبه‌رو شد.

وی اظهار کرد: پس از آن فرماندهان با برگزاری جلسات متعدد به بررسی علل این ناکامی پرداخته و خود را برای عملیات کربلای 5 آماده کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: چند روز پس از شکست در عملیات کربلای 4 برنامه‌ریزی‌ها برای انجام عملیات 5 انجام شد و در این عملیات رزمندگان به اهداف خود رسیدند.

وی گفت: شهدا ما در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود کمبود امکانات و تجهیزات، از ادای تکلیف خود دست برنداشتند.

فضلی اظهار کرد: شهدا و رزمندگان ما در طول جنگ تحمیلی به خوبی می‌دانستند که تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان و استکبار جهانی در توجه به مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان