اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 21:28   |   کد مطلب: 13345
جانشين انتظامي استان همدان از كشف بيش از 70 كيلوگرم ترياك در شهرستان نهاوند خبر داد.
كشف 70 كيلوگرم ترياك در نهاوند

به گزارش صبح الوند به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علي اصغر خرم روي" گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند با استفاده از منابع اطلاعاتي از عبور يك محموله مواد مخدر در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان مطلع شدند و رسيدگي به اين موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: در اين راستا انتظامي شهرستان نهاوند با تدوين طرح جامع اطلاعاتي و عملياتي و به منظور اجرايي کردن اين طرح در سطح شهر با تشکيل تيم وي‍ژه و رصد وضعيت اطلاعات و مسيرهاي تردد موفق به شناسايي خودروي حامل مواد و همچنين زمان تردد آن شدند.

جانشين انتظامي استان همدان عنوان کرد: اين تيم وي‍ژه با همكاري تيم اعزامي از پليس مبارزه با مواد مخدر استان در مسير تردد خودروي مورد نظر قرار گرفت.

وي تصريح كرد: با اقدامي غافلگيرانه خودروي مذكور به محض مشاهده توسط ماموران توقيف و در بازرسي از آن 70 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، كشف شد.

جانشين انتظامي استان همدان عنوان کرد: استفاده قاچاقچيان از شيوه و شگردهاي پيچيده جهت دسترسي به اهداف پليد خود در اين امر مرسوم است اما هوشياري و هوشمندي پليس در شناسايي و برخورد قاطع با اين دسته از افراد قابل تقدير و قدرداني است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان