اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 19:59   |   کد مطلب: 13405
رييس پليس آگاهي استان همدان از توقيف دو دستگاه خودرو و کشف 175 ميليون ريال کالاي قاچاق خبر داد.
محموله 175 ميليون ريالي قاچاق به مقصد نرسيد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي در پي خبري مبني بر اينكه قاچاقچيان كالا قصد دارند با خودروهاي باري و سواري، كالاهاي قاچاق را از استان هاي مرزي غرب كشور و از محورهاي مواصلاتي استان همدان به تهران قاچاق نمايند، رسيدگي به اين موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: اين ماموران به محورهاي مواصلاتي استان اعزام و اقدام به اجراي ايست و بازرسي خودروهاي عبوري کردند که در نتيجه در ايستگاه بازرسي شهيد زارعي با تشديد اقدامات كنترلي صورت گرفته، موفق به شناسايي و توقيف دو دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق شدند.

زارعی اظهار کرد: خودرو اول که در محور صالح آباد به سمت غارعليصدر شناسايي شد يک دستگاه وانت نيسان بود كه از سمت كرمانشاه به همدان درحال حركت بود که پس از متوقف کردن خودرو در بازرسي از آن 303 بسته پوشک بچه خارجي فاقد مدارك قانوني با ارزش تقريبي 75 ميليون ريال كشف شد.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز  در ادامه ماموريت ياد شده به يک دستگاه خودرو پژو سواري كه از سمت كامياران به تهران در حال حركت بود مشكوك و پس ازمتوقف کردن آن، در بازرسي به عمل آمده متوجه وجود سيگارت خارجي فاقد مجوز شدند که پس از دستگيري راننده آن، خودرو به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز منتقل شد.

رييس پليس آگاهي استان همدان گفت: پس ازتخليه بار خودرو مذکور و شمارش اين محموله قاچاق، تعداد 150 هزار نخ سيگارت خارجي با ارزش تقريبي 100 ميليون ريال كشف شد.

وی اظهار کرد: قاچاقچيان کالا پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي شدند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان