اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 20:07   |   کد مطلب: 13406
رئيس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از كشف كالاي قاچاق با ارزش ريالي تقريبي يك ميليارد و 500 ميليون ريال تحت عنوان مراسلات پستي در اين شهرستان خبر داد.
مراسلات پستي يک ميلياردي قاچاق از آب درآمد

به گزارش صبح الوند به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ رضا زارعی اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدان در پی خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند، تحت پوشش مراسلات پستی با یک دستگاه کامیون بنز متعلق به اداره پست یکی از استان‌های همجوار، کالاهای قاچاق را به همدان منتقل کنند، این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در موقعیت ایستگاه بازرسی شهید زارعی با تشدید اقدامات کنترلی در نهایت این کامیون که مربوط به اداره پست یکی از استان‎های همجوار بود را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان اظهار کرد: ماموران پلیس در حضور راننده و سرنشین خودرو نسبت به فک پلمب اتاقک مخصوص حمل مراسلات پستی اقدام و در بررسی از محتویات آن تعداد زیادی بسته‌های حاوی انواع کالای قاچاق را کشف کردند.

وی این کالاهای قاچاق را شامل تعداد 318 دستگاه گوشی تلفن همراه، 11 هزار و 556 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، بیش از 11 هزار انواع قرص غیرمجاز، دو هزار عدد نخ بخیه، 480 عدد چسب حشره کش، 3 هزار و 412 ثوب البسه خارجی و 80 رشته ساعت مچی قاچاق دانست.

زارعی عنوان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده یک‎میلیارد و 500 میلیون ریال است که در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع همچنان تحت رسیدگی پلیس آگاهی همدان است.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان