اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مرداد 1394 - 14:04   |   کد مطلب: 13434
فرمانده انتظامي شهرستان "کبودرآهنگ" همدان از دستگيري سه نفر سارق موتورسيکلت وکشف دو دستگاه موتورسيکلت سرقتي از مخفيگاه آنان خبر داد.
سارقان موتورسيکلت در کبودرآهنگ دستگیر شدند

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پژمان قويمي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پي مراجعه فردي به هويت معلوم و اعلام سرقت يک دستگاه موتورسيکلت از داخل پارکينگ کارخانه "فولاد ويان" ،ماموران انتظامي اين شهرستان رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: با بررسي دوربين هاي مداربسته کارخانه و تحقيقات به عمل آمده دو نفر سارق که ساکن يکي از  روستاهاي شهرستان بودند شناسايي و طي هماهنگي قضايي هر دو نفر دستگير و موتورسيکلت اعلامي از داخل مخفيگاه آنان کشف شد.

قويمي اظهار کرد: ماموران انتظامي همچنين موفق شدند شخص ديگري را که مظنون به سرقت يک دستگاه موتورسيکلت در تاريخ 13 مردادسالجاري از شهرستان کبودرآهنگ بود را شناسايي و او  را دريک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

وی افزود: موتور سيکلت سرقتي از مخفيگاه وي کشف و شخص مالخر  نيز که دراين خصوص با وي همکاري داشته بود دستگير و به يگان انتظامي دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کبودرآهنگ درپايان به همه همشهريان توصيه کرد: نکات ايمني وامنيتي را درخصوص وسايل نقليه خود رعايت و ازهرگونه سهل انگاري و بي توجهي دراين خصوص پرهيز کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان