اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مرداد 1394 - 13:33   |   کد مطلب: 13502
فرمانده انتظامي استان همدان از کاهش 24 درصدي مطالبات مردم از فوريت هاي پليسي 110 در همدان خبر داد.
کاهش 24 درصدی مطالبات مردم از فوريت های پليسی 110 در همدان

به گزارش صبح الوند، سردار حاجی محمد مهديان نسب  در آيين افتتاح ساختمان مرکز فوريت هاي پليسي 110 با عرض تبريک دهه کرامت وخجسته ميلاد حضرت معصومه (س) اظهار داشت: هدف از افتتاح مرکز فوريت هاي پليسي 110 تفکيک امورات فوريتي ازغير فوريتي است.

وي گفت: موارد فوريتي را مرکز فوريتي پليسي 110 انجام و موارد غير فوريتي را خود کلانتري ها انجام ميدهند ودر اين خصوص از قبل نيز اطلاع رساني مطلوبي بين شهروندان صورت گرفته است ومردم صرفا موارد فوريتي را به اين مرکز اعلام کنند.

 مهديان نسب اظهار کرد: اين مکان با حدود 40 ميليون تومان اعتبار ودرحدودمساحت 120 متر مربع  در ستاد انتظامي شهرستان همدان احداث گرديده که اين مرکز يگاني استقراري بوده ودر 4 نقطه شهر استقرار دارد تا در اسرع وقت به مطالبات مردم وشهروندان پاسخ دهد.

وی افزود: در سال94 درپنج ماهه گذشته 24 در صد مطالبات مردم نسبت به سال گذشته کاهش داشته است چرا که به شهروندان اطلاع رساني شده است که بين موارد فوريتي وغير فوريتي تفکيک و مواردي را که ضروري است را اعلام نمايند.

فرمانده انتظامي استان همدان گفت: شهروندان عزيز مواقعي که با مرکز فوريت هاي پليسي تماس ميگيرند آدرس کامل را به اين مرکز اعلام نمايند چرا که برخي از کارکنان غير بومي بوده وممکن است در پيدا کردن اين آدرس ها دچار اشتباه شوند.

وي اظهار کرد: در اين حوزه عوامل گشتي بايستي در زمان 15 دقيقه سر صحنه مورد نظر حاضر شوند واگر هم با کمي تاخير اين حضور صورت گيرد به علت گره هاي ترافيکي است که در شهر به ويژه در فصل تابستان با حضور مسافران تشديد ميشود.

مهدیان نسب افزود: مجموع خواسته هاي شهروندان از مرکز فوريت هاي پليسي در سال گذشته 85 هزار بوده ودر سال جاري اين آمار به 65 هزار مورد رسيده که علت اين کاهش 24 در صدي به دليل تفکيک امورات فوريتي از غير فوريتي است.

وی با اشاره به افزايش 8 درصدي  کشف مواد مخدر در 5 ماهه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از شهروندان خواست، هرگونه تحرکات قاچاق فروشان مواد مخدر را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان