اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. اسفند 1396 - 13:55   |   کد مطلب: 28969
فرمانده انتظامي استان همدان از کاهش 55 درصدي مصدومان حوادث شب چهارشنبه پايان سال در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح جزئیات این خبر گفت: مراسم  شب چهارشنبه پایان سال در استان همدان با انجام تدابير انتظامی امنیتی وترافیکی در سطح استان  با کمترین حادثه برگزار شد.

وی افزود:استقرار نيروهاي انتظامی در محل‌هايي که احتمال تجمع افراد و ايجاد مزاحمت براي خانواده متصور بود، همچنین اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی در این گونه مناطق باعث شد تا افرادی که قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان را داشتند، این فرصت از آنها سلب شود.

کامرانی‌صالح با اشاره به کاهش 54 درصدی دستگیرشدگان گفت: تمهیدات انتظامی وترافیکی  پليس که از ساعات اوليه عصر روز گذشته آغاز  شده و تا پاسي از نيمه‌هاي شب ادامه داشت، اظهار رضايتمندی مردم را در پی داشت.

وی با اشاره به همکاری و تعامل بسيار خوب خانواده‌ها و به ويژه مردم استان همدان در مديريت رفتار فرزندان وجوانان گفت: با تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزي کارکنان خدوم نيروي انتظامي استان همدان و همراهي و مشارکت دستگاه‌هاي مسئول در حوزه امنيت و به ويژه تعامل و نظارت خانواده‌ها در مقايسه با سنوات گذشته، چهارشنبه پايان سال کم‌حادثه‌اي را در استان همدان شاهد بودیم.

این مقام مسئول با  اشاره به کاهش 55 درصدی مصدومان حوادث شب گذشته در استان گفت: متأسفانه تعداد 57  نفر از شهروندان در شب گذشته  مصدوم شدند که اين آمار درسال گذشته 127 نفر بوده است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات فرهنگي پليس استان در زمينه کاهش آسيب‌ها و حوادث ناشي از شب چهارشنبه پايان سال بيان کرد: با همکاري اصحاب رسانه به ويژه صداوسيماي مرکز استان در قالب پخش مصاحبه‌هاي مسئولان و کارشناسان انتظامي و برنامه‌هاي پيشگيرانه در اين زمینه شاهد رشد آگاهي‌هاي شهروندان در اين راستا بوديم که اين امر در مراسم شب گذشته تجلي يافت.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان