اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. مرداد 1394 - 0:03   |   کد مطلب: 13515
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته ای و آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران گفت: دولت نباید برای پول های بلوکه شده جا باز کند و در هر جا که خواستند آن را هزینه کنند.
پول های بلوکه شده کشور باید در اجرای بهتر اقتصاد مقاومتی هزینه شود

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه و همایش تخصصی صنعت چرم و کفش همدان، با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار واحد تولیدی چرم در استان همدان اظهار داشت: صنعت چرم در کشور و بخصوص در همدان از قدمت بالایی برخوردار است اما متاسفانه مظلوم واقع شده است.

وی با اشاره به اشتغال 40 نفر در برخی واحدهای صنعت چرم، خواستار توجه بیشتر مسئولان به این صنعت مهم در همدان و تبریز شد.

خجسته ضمن تقدیر از برگزار کنندگان دومین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش همدان گفت: امیدواریم هرچه زودتر مشکل صنعت چرم حل شود و این نمایشگاه خروجی خود را نشان دهد.

وی اظهار کرد: اولویت نخست در مجلس شورای اسلامی بحث اشتغال و توجه ویژه به موضوع تولید است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته ای و آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران افزود: دولت نباید برای پول های بلوکه شده جا باز کند و در هر جا که خواستند آن را هزینه کنند.

وی گفت: در آینده اگر پول های بلوکه شده ما  به کشور برگردد باید در زیر ساخت های مربوط به تولید در کشور و استان ها و در بحث اشتغال فرزندان ملت هزینه شود.

خجسته اظهار کرد: اگر در کشور به دنبال اجرای موفق طرح اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب هستیم باید پول های بلوکه شده در بخش تولید، اشتغال و صنعت سرمایه گذاری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث مالیات در کشور، افزود: اخذ مالیات حق طبیعی دولت است و باید پرداخت شود ولی مالیات ها باید براساس واقعیات تعیین شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سازمان امورمالیلتی گفت: چرا برای شهری همچون تهران با آن همه زیرساخت اقتصادی و... مالیات 19 درصدی در نظر گرفته شده است و برای همدان مالیات 52 درصدی در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: در بحث اخذ مالیات در کشور باید به گونه ای عمل شود که منجر به فرار مالیاتی نشود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان