اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. تير 1394 - 10:10   |   کد مطلب: 12286
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی:
روز قدس، روز هراس آمریکا و اسرائیل است
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور یکپارچه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس چهره پلید برخی دولت های خود فروخته عربی و در راس آنها چهره بزک کرده شیطان بزرگ آمریکا را آشکارتر می کند.
روز قدس، روز هراس آمریکا و اسرائیل است

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس و رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: با تدبیر هوشمندانه حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)، روز جهانی قدس روز امید ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و روز تزلزل رژیم غاصب صهیونیستی شد.

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) فرمودند "اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود" و با این حرف معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، هسته های مقاومت مردمی در فلسطین و سایر کشورهای اسلامی در برابر تهدیدات اسرائیل ایجاد شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: به برکت فرمان امام راحل امروز نام فلسطین مظلوم با روز جهانی قدس پیوندی ناگسستنی خورده است و تاریخ نام قدس شریف را هیچگاه از یاد نخواهد برد.امروز نام فلسطین با روز قدس پیوندی ناگسستنی خورده است و تاریخ نام فلسطین و قدس شریف را هرگز فراموش نخواهد کرد.

وی گفت: حضور یکپارچه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس چهره پلید برخی دولت های خود فروخته عربی و در راس آنها چهره بزک کرده شیطان بزرگ آمریکا را آشکارتر می کند.

خجسته اظهار کرد: آمریکای جهانخوار و برخی حکومت­ های خودفروخته و پلید منطقه هیچگاه با بمب، گلوله و حمایت های همه جانبه از تروریست­ های داعش که زاده آمریکا و اسرائیل هستند، راه به جایی نخواهند برد و نخواهند توانست بیداری اسلامی را در منطقه خاموش کنند.

 وی افزود: سران منفور کشورهای عربستان، قطر، امارات و برخی دیگر از کشورهای متحد با آنان بدانند که همپیمانی آنان با اسرائیل در کشتار کودکان و زنان مظلوم غزه، یمن، بحرین، سوریه و عراق نتنها سودی برایشان ندارد که باعث نابودی و زوال آنها خواهد شد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ولایتمدار و غیور ایران اسلامی همچون 36 سال گذشته باردیگر در روز جهانی قدس امسال نیز یکپارچه وارد خیابان‌ها خواهند شد و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، یمن، سوریه، بحرین و عراق ندای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان