اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. شهريور 1394 - 9:06   |   کد مطلب: 13641
فرمانده انتظامي اسدآباد خبر داد:
پاکسازی حاشیه شهر اسدآباد از سوداگران مرگ
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد همدان گفت: در طول اجراي طرح پاکسازی حاشیه شهر تعداد 12 نفر معتادتابلو و متجاهر جمع آوري که با هماهنگي مراجع قضايي جهت ترک به اردوگاه هاي اجباري ترک اعتياد معرفي شدند.
پاکسازی حاشیه شهر اسدآباد از سوداگران مرگ

به گزارش صبح الوند، سرهنگ داود علي بخشي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به منظور افزايش احساس امنيت عمومي شهروندان و مبارزه با فروشندگان و توزيع کنندگان موادمخدر در نقاط حاشيه شهر اسدآباد، با بکارگيري امکانات موجود و استفاده از کار کارشناسانه، پليس اقدام به اجراي طرح منطقه اي کرد.

وي گفت: پليس مبارزه با موادمخدرطي2روز گذشته با همکاري عوامل پليس هاي تخصصي ويگان امداد و همچنين کلانتري11 در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي وپاکسازي نقاط آلوده حاشيه شهر،ضمن شناسايي وهماهنگي با مراجع قضايي و رعايت موازين شرعي دريک عمليات غافلگيرانه اقدام به ورود و بازرسي منزل کردند.

علی بخشی اظهار کرد: درنتيجه اجراي  طرح و بازرسي از منزل ،مقدار312گرم ترياک،26گرم سوخته ترياک،59گرم شيره ترياک و يک عدد ترازوي مخصوص توزين موادمخدر کشف و 1نفرنيز در اين رابطه که توزيع کننده موادمخدربود دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سيرمراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

وی افزود: در طول اجراي طرح مذکور تعداد12نفرمعتادتابلو و متجاهر جمع آوري که با هماهنگي مراجع قضايي جهت ترک به اردوگاه هاي اجباري ترک اعتياد معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد خواستار مشارکت و همکاري بيشتر شهروندان با پليس در جهت ايجاد و تقويت امنيت جامعه شد و وجود موادمخدر را تهديدي براي شهروندان وامنيت عمومي جامعه دانست.

منبع: معاونت اجتماعي فرماندهی انتظامی استان همدان

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان