اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 14:33   |   کد مطلب: 13866
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی کبودراهنگ خبر داد
افتتاح 12 تعاونی در کبودراهنگ
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کبودراهنگ از افتتاح 12 تعاونی در سطح شهرستان خبر داد.
افتتاح 12 تعاونی در کبودراهنگ

به گزارش صبح الوند، وحید درخشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کبودراهنگ، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته تعاون، 12 تعاونی در سطح شهرستان کبودراهنگ افتتاح می‌شود که راه‌اندازی دو تعاونی دیگر نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه شهرستان کبودراهنگ رتبه دوم استانی را در تشکیل تعاونی‌ها به خود اختصاص داده است، از کلنگ‎زنی تعاونی نگین لبن فجر همدان در این شهرستان با پیش‌بینی اشتغال برای 10 نفر در بخش گل‌تپه خبر داد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کبودراهنگ گفت: در 12 تعاونی که در سال 94 تشکیل شده‌ بیش از 150 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده‌اند.

وی با بیان اینکه در راستای آموزش اعضای تعاونی نیز در سال جاری، 2 هزار و 986 نفرساعت کلاس آموزشی تشکیل شده است، گفت: در نظر داریم تفاهمنامه‎ای با صندوق کارآفرینی امید منعقد کنیم تا تسهیلات یک‌میلیارد ریالی به صورت قرض‎الحسنه به شرکت‌های تعاونی تعلق بگیرد.

درخشان با اشاره به اشتغالزایی شرکت زرین بافت هگمتانه در سال جاری بیان داشت: شرکت زرین بافت هگمتانه برای بیش از 100 نفر و تعاونی جامه‌پوشان اورقین مخصوص بانوان نیز برای 100 نفر اشتغالزایی داشته است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان