اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. شهريور 1394 - 9:44   |   کد مطلب: 13936
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان گفت: بیت شهید محراب آیت الله مدنی باید مانند بیت امام خمینی (ره) در شهر مقدس قم و شهر خمین که الان میعادگاه عارفان وعاشقان شده است به محلی ماندگار و به میعادگاه عاشقان انقلاب تبدیل شود.
تبدیل بیت شهید مدنی(ره) به میعادگاه عاشقان انقلاب در همدان

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در مراسم سی و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله شهید مدنی (ره) که در بیت آن شهید محراب در همدان برگزار شد اظهار داشت: شهيد محراب آیت الله مدنی مدني فاني در امام خميني (ره) بود.

وی گفت: شهید مدنی (ره) بسیار خداترس و خداجو بود و همین خصلت پسندیده وی باعث شد تا خود را قلوب مردم مومن، ولایتمدار و انقلابي دارالمومنین همدان جاي کند و سكان انقلاب را در همدان به دست بگيرد.

محمدی سپس با تقدیر از مردم انقلابی همدان در همراهی با شهید مدنی اظهار کرد: باید از کسانی که این خانه را خریداری کردند و پس از ورود آیت الله مدنی به همدان در اختیار ایشان قرار دادند تشکر و قدردانی نمود.

وی از استاندار همدان هم به جهت حمایت های مادی و معنوی در راستای بازسازی بیت شهید مدنی تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه همدان خطاب به مسئولین گفت: باید از بیت شهید مدنی (ره) به نحو شایسته ای حفاظت شود تا نسل های آینده نیز از آن استفاده کنند.

وی افزود: بیت شهید محراب آیت الله مدنی باید مانند بیت امام خمینی (ره) در شهر مقدس قم و شهر خمین که الان میعادگاه عارفان وعاشقان شده است به محلی ماندگار و به میعادگاه عاشقان انقلاب تبدیل شود.

محمدی اظهار داشت: طبق فرمایش بزرگان ما، اکرام علما، اکرام رسول گرامی اسلام (ص) می باشد و اگر مردم، مرده عالمی را اکرام نمایند مانند این است که انگار عالم زنده ای را در زمان حیات او تکریم نموده اند .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان