اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. شهريور 1394 - 9:44   |   کد مطلب: 13937
استاندار همدان گفت: شهید محراب آیت الله مدنی (ره) یکی از تاریخ‌سازان انقلاب اسلامی ایران است که باید از دست‌آوردهای این شهید عزیز صیانت کرد.
شهید مدنی (ره) از تاریخ‌ سازان انقلاب اسلامی است

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نیکبخت در مراسم سی و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله شهید مدنی (ره) که در بیت آن شهید محراب در همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور، آیت الله طالقانی ابوذر انقلاب و شهید محراب آیت الله مدنی اظهار داشت: تفکر، شجاعت  و راه شهید آیت الله مدنی در جامعه ما همیشه زنده و جاویدان است و این شهید گرانقدر بسیار مورد عنایت مردم است.

وی خطاب به مسئولان گفت: وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و نام  شهید مدنی(ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی برای نسل های حال و آینده کشور است.

نیکبخت اظهار کرد: شهید مدنی (ره) یکی از تاریخ سازان انقلاب اسلامی است و ایشان از یاران صدیق و همیشگی امام خمینی (ره) بودند.

وی افزود: تاریخ مهم است ولی مهم تر از آن، این است که چه کسانی تاریخ را می سازند.

استاندار همدان گفت:  شهید محراب آیت الله مدنی(ره)از تبار امام خمینی(ره) بود و ماموریت ایشان جامعه سازی و انسان سازی بود.

وی اظهار کرد: هنوز پس از 34 سال از شهادت این یار صدیق امام (ره) شاهد هستیم که نام، یاد، عظمت و افکار ایشان مورد عنایت و پذیرش مردم است.

استاندار همدان سپس با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم جهت استحکام بخشی بیت شهید مدنی (ره) گفت: باید از بیت این شهید گرانقدر به گونه ای استفاده شود که همیشه پویا باشد.

وی به مسولان حاضر در مراسم پیشنهاد داد برخی از جلسات فرهنگی ومذهبی شهر همدان در این مکان برگزار شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان