اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. شهريور 1394 - 21:06   |   کد مطلب: 14007
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان خبر داد:
ایجاد 4 پایگاه‌ فرهنگی در اماکن گردشگری همدان
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان از ایجاد چهار پایگاه فرهنگی توسط این سپاه در نقاط مختلف گردشگری همدان خبر داد.
ایجاد 4 پایگاه‌ فرهنگی در اماکن گردشگری همدان

به گزارش صبح الوند، مهرداد نظری در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان که در محل فرمانداری همدان تشکیل شد، اظهار داشت: پایگاه های فرهنگی سپاه ناحیه همدان در فصل تابستان در نقاط گردشگری و تاریخی شامل گنج نامه، تپه عباس آباد، آرامگاه بوعلی سینا و آرامگاه باباطاهر برنامه‌های ویژه‌ و متنوعی را در این چهار نقطه برگزار کرده است.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های اجرا شده توسط این پایگاه های فرهنگی، گفت: اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در بیش از  20  پارک شهر همدان، اجرای نمایشگاه و ویژه ‎برنامه‌ های آسیب‌ های ماهواره در بیش از 15 پارک با سخنرانی در مورد آسیب‎های آن از جمله برنامه‌های این‌ پایگاه‌های فرهنگی در سطح شهر بوده است.

نظری اظهار کرد: یکی از دلایل مهم و اصلی مبادرت به دیدن ماهواره از سوی مردم و جذب شدن به شبکه های پوچ و بی محتوای شبکه های فارسی زبان ماهواره ناآگاهی مردم به ویژه نسل جوان در مضرات استفاده از این شبکه است که باید در این زمینه به افراد جامعه آگاهی داده شود.

وی افزود: از ابتدای تابستان 94 تاکنون بیش از 200 دستگاه گیرنده ماهواره و لوازم جانبی توسط خود مردم فهیم همدان و به صورت داوطلبانه به این پایگاه‌ها تحویل داده شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان گفت: پایگاه‌های فرهنگی برپا شده در سطح شهر در 32 غرفه به کارهای مختلف فرهنگی می‌پردازند که یکی از این غرفه‌ها غرفه چالش حجاب است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ های تابستان 94 این پایگاه‌ ها تا 15 مهرماه  سال جاری ادامه دارد، خواستار توجه به این مهم از سوی همه مسئولان ستاد امربه معروف شهرستان شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان