اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مهر 1394 - 16:29   |   کد مطلب: 14171
سردار نقدی در گفتگو با پایگاه خبری آناج گفت: سستی و ناتوانی دستگاه سیاست خارجی در پیگیری حادثه ی منا تا به حال در دستگاه سیاست خارجی ما در طول بعد از انقلاب سابقه نداشته است.
ناتوانی دستگاه سیاست خارجی در پیگیری حادثه ی منا در طول بعد از انقلاب سابقه نداشته است/ هرکس با شیطان دست بدهد جایگاهش نزد شاه، صدام و آل سعود است

به گزارش صبح الوند، محمدرضا نقدی در گفتگو با خبرنگار آناج در رابطه با حادثه منا و سخنان قاطع رهبر انقلاب در مورد لزوم احترام به حجاج ایرانی و روشن شدن دلیل این حادثه گفت: این نشان دهنده ضعف شدید دستگاه سیاست خارجی است که لاجرم کار را باید رهبری تمام کند و با موضع گیری مجدد و قاطعانه جواب گستاخی های سعودی ها را بدهد.

 

وی با ابراز تاسف از عدم موضع گیری سریع و صریح وزارت امور خارجه تصریح کرد: این ضعف فراموش شدنی نیست و کارنامه تاریکی را در عملکرد دستگاه سیاست خارجه باقی خواهد گذاشت.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: سستی و ناتوانی دستگاه سیاست خارجی در پیگیری این مسئله تا بحال در دستگاه سیاست خارجی ما در طول بعد از انقلاب سابقه نداشته است.

 

نقدی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به سخنان امروز رهبری در مورد تبعات کوتاه آمدن در مقابل استکبار تاکید کرد: امام فرموده بود که آمریکا شیطان بزرگ است و لذا هر کس با شیطان دست بدهد، جایگاهش نزد شاه، صدام و آل سعود است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد نوع همکاری های بسیج با دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به تاکید رهبر انقلاب به این موضوع مهم در دیدار با هیات دولت تصریح کرد: فعلا در بحث اقتصاد مقاومتی دولت هیچ بهره ای از ظرفیت بسیج و سپاه نبرده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان