اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مهر 1394 - 15:43   |   کد مطلب: 14237
فرمانده انتظامي استان همدان در يادواره 326 شهيد انتظامي استان گفت : عزت وسربلندي ايران اسلامي مديون خون شهدا است.
عزت و سربلندی ايران اسلامی مديون خون شهدا است

به گزارش صبح الوند، سردار حاجی محمد مهديان نسب در يادواره 326 شهيد انتظامي استان همدان که با حضور جمعي از مسئولان انتظامي، تعدادي از مديران کل و مسئولان استاني و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگرا ن در سالن انقلاب شهر همدان برگزار شد، اظهار داشت: خانواده معظم شهداء الگوي مناسب صبر،بردباري و پايداري در جامعه هستند كه با تحمل سختي ها و مشقت هاي فراوان، با اهداخون پاک فرزندان خود باعث عظمت و سربلندي اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شدند.

وی گفت: انتظامي استان همدان بخش عظيمي از وصيت نامه ، خاطرات دلاوري ها و شجاعت هاي شهيدان انتظامي  در دوران 8 سال دفاع مقدس و عرصه هاي نظم و امنيت را در قالب کتابي  در سال گذشته جمع آوري که پس از تکميل و بازنگري آن در سال جاري ، نخسه اي از آن را تقديم خانواده هاي شهدا کرد.

مهديان نسب اظهار کرد: مسوولان انتظامي استان همدان از ابتداي سال جاري تا کنون با 165 خانواده شهيد در استان ديدار و از آنان دلجويي و به درخواست ها و مطالبات آنان رسيدگي کرده است.

وی به آمار جانبازان انتظامي استان اشاره کرد و افزود: 799 جانباز انتظامي در سطح استان داريم که در تلاش هستيم تا خاطرات و رشادت هاي اين عزيزان را نيز در قالب يک کتاب جمع آوري وبه جامعه معرفي کنيم.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه از حضور خانواده معظم شهدا در اين مراسم تقدير کرد و گفت : عزت وسربلندي ايران اسلامي مديون خون شهدا است و خانواده معظم شهداء الگوي مناسب صبر،بردباري و پايداري در جامعه هستند .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان