اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مهر 1394 - 9:00   |   کد مطلب: 14362
در اولین روز از ماه محرم و به یاد سردار شهید همدانی؛
رزمایش گردان های واکنش سریع بیت المقدس در همدان آغاز شد
در نخستین ساعات بامداد امروز، رزمايش "میثاق عاشورائیان" بسيجيان شهرستان همدان در منطقه عمومی همدان و با حضور دو قرارگاه امام هادی (ع) و امام حسین(ع) آغاز شد.
رزمایش گردان های واکنش سریع بیت المقدس در همدان آغاز شد

به گزارش صبح الوند، فرمانده سپاه ناحيه همدان، صبح امروز در حاشیه آغاز اين رزمايش به خبرنگار ما گفت: امروز با آمادگي بسيجيان،  پاسداران و دیگر نيروهاي جان بركف انقلاب، دشمن نمي تواند به انقلاب و نظام ضربه بزند.

سرهنگ پاسدار حسن برزگر اظهار کرد: بسيجيان ادامه دهنده راه شهدا و امام خميني(ره) و منويات مقام عظماي ولايت بوده و خواهند بود .

وی هدف از برگزاري رزمایش بزرگ "میثاق عاشورائیان" را که با حضور گردان های واکنش سریع بیت المقدس، کوثر و امام حسین (ع) برگزار می شود را ارتقاي آمادگي وتوان رزم، سازماندهي و حفظ وانسجام، آموزش و ارتقاي توان معرفتي و بصيرتي بسيجيان سازماندهي شده عنوان كرد و افزود: برگزاري كلاس هاي عقيدتي، نشستهاي مربوط به حلقه های شجره طيبه صالحين از برنامه هاي مهم فرهنگي و تربيتي اين رزمايش دو روزه خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در مجموع برگزاری رزمایش را با هدف نمایش اقتدار سپاه و بسیج دانست و گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران گزینه بسیج روی میز نیست بلکه بسیج در میدان کار است.

وی با بیان اینکه سناریوی این رزمایش نفوذ به دشمن از طریق زمین و هوا است، اظهار کرد: در این رزمایش آموخته های بسیجیان طی ماه های اخیر اجرایی و عملیاتی می شود.

برزگر افزود: دفاع از کوی و برزن، اجرای تاکتیک های تاخیری، عملیات کمین، کنترل معابر، دفاع از مراکز حساس از جمله برنامه های اجرایی این رزمایش خواهد بود.

رزمایش گردان‌های بیت المقدس، کوثر و امام حسین (ع) سپاه ناحیه همدان در 23 و 24 مهرماه در منطقه عمومی همدان در حال برگزاری است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان