اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مهر 1394 - 14:02   |   کد مطلب: 14462
امروز دارالمجاهدین همدان، یک بار و در فاصله ای نزدیک به تشییع باشکوه سردار سرلشکر شهید "حاج حسین همدانی"به شمیم شهدا معطر شد.
ساعتی پیش، آیین تشییع شهدای مدافع حرم عقیله بنی هاشم(س) با حضور مردم ولایت مدار همدان برگزار شد. "مجتبی کرمی" و "مجید صانعی‌موفق" به عنوان مدافع حرم حضرت زینب(س) در سوریه حضور داشتند که به کاروان شهدای عاشورای امام حسین(ع) پیوستند. شهید مجید صانعی موفق عضو گردان 161 امام حسین (ع) همدان و شهید مجتبی کرمی عضو گردان 154 تکاور حضرت علی‌اکبر (ع) همدان بود. در این آیین که همزمان با روز تاریخی قیام مردم همدان در 30 مهر 57 برگزار شد؛ مردم با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله به شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند.

به گزارش صبح الوند، ساعتی پیش، آیین تشییع شهدای مدافع حرم عقیله بنی هاشم(س) با حضور مردم ولایت مدار همدان برگزار شد.

"مجتبی کرمی" و "مجید صانعی‌موفق" به عنوان مدافع حرم حضرت زینب(س) در سوریه حضور داشتند که به کاروان شهدای عاشورای امام حسین(ع) پیوستند.

شهید مجید صانعی موفق عضو گردان 161 امام حسین (ع) همدان و شهید مجتبی کرمی عضو گردان 154 تکاور حضرت علی‌اکبر (ع) همدان بود.

در این آیین که همزمان با روز تاریخی قیام مردم همدان در 30 مهر 57 برگزار شد؛ مردم با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله به شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند.

مردم پس از سوگواری در رثای حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای کربلا بر پیکر مطهر شهید "مجتبی کرمی" و "مجید صانعی" اقامه نماز کردند.

سپس پیکر این دو شهید بزرگوار از امامزاده عبدالله(ع) تا میدان امام خمینی(ره) تشییع شده و مردم " یا حسین" گویان اعلام کردند که آماده جهاد و شهادتند.

همچنین مردم با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا"، نفرت و انزجار خود را از مستکبران و دشمنان اسلام اعلام کردند.

در پایان پیکر مطهر این دو شهید والامقام برای خاکسپاری به گلزار شهدای همدان منتقل شد.

شب گذشته نیز مراسم وداع با این دو شهید بزرگوار در حسینیه  امام خمینی(ره) و حسینیه ثارا... سپاه انصارالحسین(ع) همدان و مسجد جامع مریانج برگزار شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان