اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. آبان 1394 - 13:38   |   کد مطلب: 14486
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور گفت: این شهدای والامقام به ترتیب درحوزه علمیه امام علی (ع) ملایر با یک شهید، ستاد سپاه انصارالحسین(ع) همدان با یک شهید، پارک صبا در گل‌تپه با دو شهید در روزهای ششم، هفتم و هشتم آبان‌ماه به خاک سپرده خواهند شد.
پیکرهای مطهر شش شهید گمنام در همدان آرام می‌گیرند

به گزارش صبح الوند، محمدجواد زمردیان، ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تشکر و قدردانی از مردم همدان به جهت شرکت بی نظیر خود در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) اظهار داشت: شهدا تاج سر همه ما هستند و بازهم توفیق بزرگی نصیب مردم استان ولایتمدار همدان شده که میزبان شهدای گمنام باشند.

وی گفت: از پنجم تا هشتم آبان‌ماه مردم شهرهای همدان، ملایر، گل‌تپه و 17 آبان شهر فیروزان میزبان پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود.

زمردیان اظهار کرد: این شهدای والامقام به ترتیب 16، 23، 24 و 27 ساله بوده و در مناطق عملیاتی شرق دجله، شرهانی، مجنون و شلمچه در خاک عراق تفحص شده و متعلق به عملیات‌های محرم 61، خیبر 62، بدر 63 و آفندی کربلای 5 در سال 65 هستند.

وی افزود: این شهدای عزیز والامقام به ترتیب درحوزه علمیه امام علی (ع) ملایر با یک شهید، ستاد سپاه انصارالحسین(ع) همدان با یک شهید، پارک صبا در گل‌تپه با دو شهید در روزهای ششم، هفتم و هشتم آبان‌ماه به خاک سپرده خواهند شد.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور گفت: دو شهید والامقام دیگر نیز 17 آبان‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) در پارک کشاورز فیروزان به خاک سپرده می‌شوند که جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری آنها بعداً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان