اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1394 - 11:34   |   کد مطلب: 14676
با پیگیری پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس صحت خبر شهادت پاسدار کهگیلویه و بویراحمدی در سوریه از سوی مدیر روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و منبع خبر(خبرگزاری اهل بیت (ابنا) تایید نشد.
شهادت سرهنگ پاسدار سلیمانی در سوریه تکذیب شد+عکس

به گزارش صبح الوند به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، صبح امروز خبری مبنی بر شهادت یکی از پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد در سوریه  از سوی پایگاه های خبری این استان منتشر شد.

 

خبرنگار صبح زاگرس صحت و سقم این خبر را از مدیر روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد جویا شد که وی نیز خبر شهادت یکی از پاسداران هم استانی را در سوریه رد کرد و گفت: سرهنگ شهید عزت الله سلیمانی که خبر شهادتش در سایت های خبری کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است از پاسداران رشید اهل استان چهارمحال و بختیاری بوده که در حین ماموریت مستشاری و در جریان عملیات «انتقام سخت» در سوریه به شهادت رسید.

 

مدیرخبرگزاری ابنا: اشتباه سهوی رخ داده است

 

باتوجه اینکه برخی سایت های خبری کهگیلویه و بویراحمد خبر شهادت یکی از پاسداران هم استانی در سوریه را به نقل از خبرگزاری اهل بیت (ابنا) منتشر کرده بودند، خبرنگار صبح زاگرس با تماس تلفنی به دفتر این خبرگزاری موضوع را مورد بررسی قرارداد.

 

 در بررسی به عمل آمده مدیر خبرگزاری ابنا انتشار این خبر با نام پاسدار کهگیلویه و بویراحمدی را اشتباه سهوی دانست و پس از دقایقی نسبت به اصلاح خبر در خبرگزاری اهل بیت (ابنا) اقدام کرد.

خبر وعکس زیر نیز مربوط به خبر شهادت سرهنگ شهید سلیمانی قبل  از اصلاحیه در خبرگزاری ابنا است.

 

 

خبر وعکس زیر نیز مربوط به خبر شهادت سرهنگ شهید سلیمانی در خبرگزاری ابنا پس از اصلاح خبر است.

 

 

خبر و عکس زیر نیز مربوط به انتشار خبر  شهادت سرهنگ شهید عزت الله سلیمانی در  سایت های خبری کهگیلویه و بویراحمد است که بدون بررسی صحت و سقم  موضوع آن را با تیتر پاسدار کهگیلویه و بویراحمدی در سوریه به شهادت رسید (+ تصویر) منتشر کرده اند.

لازم است سایت ها و پایگاه های خبری کهگیلویه و بویراحمد قبل از انتشار هرخبری از صحت و سقم آن اطلاع پیدا کرده و نسبت به درج آن در سایت و رسانه خود اقدام کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان